16 Reacties
5 jaar geleden
Wij hebben geen elektrische schommelstoel, co sleeper die we hebben is de maxi cosi iora. Deze kan op meerdere standen en eventueel ook iets schuin ingesteld worden. Dat hadden we bij onze zoon niet en die had reflux klachten waardoor we t matras of wiegje zelf schuiner moesten maken. Dat wilden we nu voorkomen door een wieg/co sleeper te kopen die dat kan. Hij is ook niet al te duur en ziet er goed en handig uit.
Hopelijk heb je hier wat aan. Succes met je keuzes!
5 jaar geleden
Ik heb geen elektrische schommelstoel maar de Nuna Leaf (kan je ook motortje opzetten) m'n dochter vond het heerlijk, je kan het vastzetten als 'gewone' wipper en hij gaat heel lang mee. Kan er tot 50 kilo inzitten dus heb je ook lang wat aan.
Waarom denk je over een elektrische schommelstoel?
5 jaar geleden
Reactie op Sellie21
Ik heb geen elektrische schommelstoel maar de Nuna Leaf (kan je ook motortj ...
Die hebben wij ook aangeschaft, zonder motor! Mooi design en hoop dat ons kleine meisje er straks lekker in ligt 🥰 de co-sleeper heb ik gekocht bij Petit Amelie!
5 jaar geleden
Wij krijgen een derde zoon.. Zo lastig om weer een leuke jongensnaam te verzinnen... Misschien nog wat inspiratie hieronder. De namen van mijn jongens staan er tussen
Abel
Woud
Duuc
Lex
Skip
Bob
Kaj
Rijk
Maas
Sieb
Roef
Dies
Douwe
Jop
Stach
5 jaar geleden
Co sleeper snuzpod 3. Wipstoeltje hebben wij een heel simpele van die we bij onze eerste misschien 5 keer gebruikt hebben. Ze was of bij ons, of in de box, of in de draagzak, of in de stokke newborn. Dus een elektrische schommel/wipstoel komt er hier niet in.. vind dat persoonlijk overbodig.