16 Reacties

5 jaar geleden

Wij hebben geen elektrische schommelstoel, co sleeper die we hebben is de maxi cosi iora. Deze kan op meerdere standen en eventueel ook iets schuin ingesteld worden. Dat hadden we bij onze zoon niet en die had reflux klachten waardoor we t matras of wiegje zelf schuiner moesten maken. Dat wilden we nu voorkomen door een wieg/co sleeper te kopen die dat kan. Hij is ook niet al te duur en ziet er goed en handig uit. Hopelijk heb je hier wat aan. Succes met je keuzes!

5 jaar geleden

Ik heb geen elektrische schommelstoel maar de Nuna Leaf (kan je ook motortje opzetten) m'n dochter vond het heerlijk, je kan het vastzetten als 'gewone' wipper en hij gaat heel lang mee. Kan er tot 50 kilo inzitten dus heb je ook lang wat aan. Waarom denk je over een elektrische schommelstoel?

5 jaar geleden

Wij hebben een elektrische schommelstoel aangeschaft. Tijdens de rondleiding bij de kinderopvang gaven ze aan dat het fijn is om die te hebben. Wij hebben er een van Tryco aangeschaft met net tegen ongedierte zodat we hem ook buiten kunnen gebruiken.

5 jaar geleden

Reactie op Sellie21

Ik heb geen elektrische schommelstoel maar de Nuna Leaf (kan je ook motortj ...
Die hebben wij ook aangeschaft, zonder motor! Mooi design en hoop dat ons kleine meisje er straks lekker in ligt 🥰 de co-sleeper heb ik gekocht bij Petit Amelie!

5 jaar geleden

Wij krijgen een derde zoon.. Zo lastig om weer een leuke jongensnaam te verzinnen... Misschien nog wat inspiratie hieronder. De namen van mijn jongens staan er tussen Abel Woud Duuc Lex Skip Bob Kaj Rijk Maas Sieb Roef Dies Douwe Jop Stach

5 jaar geleden

Cosleeper van petite amelie, ik wou er één in hout zonder stof door risico op rebreathing had ik ergens gelezen. En schommelstoel krijg ik er één van chicco van mijn neef.

5 jaar geleden

Wij hebben de Chicco next2me. Echt een top ding!

5 jaar geleden

Wij hebben een 'gewoon' wiegje van Chicco wat ik tegen ons bed aanschuif. Voor de oudste hadden we geen wipstoel, bij nr 2 hadden we er wel een gekregen (geen elektrische) maar eigenlijk weinig gebruikt dus een elektrische zou ik het geld niet waard vinden.

5 jaar geleden

Wij hebben de co sleeper snuzpod 4. Deze kan ook schuin worden ingesteld bij eventuele reflux klachten. En een wipstoel hebben we nog niet, dus ik lees ook mee!

5 jaar geleden

Co sleeper snuzpod 3. Wipstoeltje hebben wij een heel simpele van die we bij onze eerste misschien 5 keer gebruikt hebben. Ze was of bij ons, of in de box, of in de draagzak, of in de stokke newborn. Dus een elektrische schommel/wipstoel komt er hier niet in.. vind dat persoonlijk overbodig.

5 jaar geleden

We hebben een bednest en een nuna leaf. Ik hoop dat ze t beide fijn gaat vinden

5 jaar geleden

Na lang zoeken gaan we voor de Joie Roomie co-sleeper. Het wipstoeltje een Nuna Leaf.

5 jaar geleden

Wij hebben een bednest als cosleeper. Qua wipstoel ben in er nog niet helemaal uit. Vind ze allemaal super lelijk, dus ik denk niet dat het een elektrische wordt. 😅

5 jaar geleden

Co sleeper

5 jaar geleden

Elektrische wipstoel

5 jaar geleden

Ik heb deze van tryco