5 Reacties

茅茅n jaar geleden

Ik merk trouwens ook sinds 3 dagen dat ze wat korter slaapt 's middags... weet niet of het allemaal met elkaar te maken heeft

茅茅n jaar geleden

Ja, ik herken dit. Hele dag mama mama, als ze moe wordt moet ik haar hele tijd pakken. Hier sinds kort ook bijna altijd weigeren van middagdut alsook de nachten die een drama zijn. Alleen goed als mama naast haar slaapt.

茅茅n jaar geleden

Hier was t ook zo ineens bij een gastkindje smiddags begonnen met getild willen worden maar liep ook wat ongemakkelijk maar niet overduidelijk toch ff langs de dokter geweest na een aantal dagen. had hij een ontsteking in zijn heup馃檲 terwijl we eerst dachten hallo nieuwe fase馃

茅茅n jaar geleden

Ik herken het eigenlijk niet. Mijn zoontje wil wel opgepakt worden of op schoot zitten wanneer hij echt moe is of zich niet goed voelt. Maar voor de rest is het dragen en optillen opmerkelijk minder, hij wil alles zelf doen en ontdekken.

茅茅n jaar geleden

De fase is gelukkig alweer over. Heb haar gewoon een verhaaltje uitgelegd over voetjes en beneden (zelfde als mama) en na 2 dagen was het al beter!