4 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb er 1 inwendig. Die heeft de grote van een knikker. Heb voor dat ik zwanger werd al gevraagd of deze verwijderd kon worden. Echter doen ze dat niet omdat ze op mijn leeftijd niet graag opereren in de buurt van de baarmoedermond. Bij jou is het natuurlijk een ander verhaal omdat deze naar buiten komt. Wat zegt je arts hier over ?

5 jaar geleden

Reactie op Mvullers

Ik heb er 1 inwendig. Die heeft de grote van een knikker. Heb voor dat ik z ...
Pff wat vervelend voor je zeg, hopelijk trekt hij na de zwangerschap weg dat kan namelijk ook nog steeds. Ik zal voor je duimen. Ik heb morgen een afspraak in het ziekenhuis dan gaan ze kijken of ze hem weg kunnen halen, voor de rest nu rustig aan doen en goed in de gaten houden. Wat ik zelf het zorgwekkende vind is dat hij in nog geen week tijd zo gegroeid is.

5 jaar geleden

Reactie op Larrissa2019

Pff wat vervelend voor je zeg, hopelijk trekt hij na de zwangerschap weg da ...
Voor jou nog vervelender. Ik heb er gelukkig geen last van. Hij groeit ook niet echt meer voor mijn gevoel. Hoop dat je snel geholpen bent en dat je je geen zorgen hoeft te maken tijdens de bevalling. Zal voor je duimen 馃崁

5 jaar geleden

Nee geen ervaring mee. Wel op een grote schaamlip een flinke spatader! Ik wist niet dat dat bestond... we hebben wat te voortduren daar he dames! Maar hopelijk trekt het allemaal weg en wordt je snel geholpen zodat je geen last meer hebt. Sterkte!