8 Reacties
4 jaar geleden
We hebben 1x een bruiloft gehad van m'n zwager met onze oudste zoon. Maar we hebben hem laten ophalen door de opa en oma van de andere kant. Hij is er wel even bij geweest, maar voordat hij het zat kon worden ging hij lekker naar opa en oma. Is best wel een ding zo'n hele dag. K vond het heerlijk om daarna lekker m'n handen vrij te hebben. K zou wel kijken of zoiets mogelijk is, voordat je alleen maar met een ongelukkig kindje zit en je zelf niet kan genieten van zo'n mooie dag!
4 jaar geleden
Wij hebben onze oudste dochter al naar meerdere bruiloften meegenomen. Ook toe ze zo klein was. Campingbedje was een must voor ons. Lekker slapen en een veilige plek om tot rust te komen voor haar. Op de plek van de bruiloft dus ook direct rustig plekje zoeken voor het bedje. Wij hebben haar na het eten rond 7 uur elke keer laten ophalen door opa en oma. Als je kindje gevoelig is vooral lekker je kindje bij jezelf houden anders vooral bij andere opschoot zetten. Heb je zelf ook nog een feestje鈽猴笍. Verder gewoon meenemen wat ook zou meenemen met je een dagje weg.
4 jaar geleden
11 februari onze kleine man mee genomen naar een bruiloft. Van 12.00 tot 15.00. Super spannend maar wat deed hij het goed. Maar 5 minuten geslapen tussen 10.00 en 13.00. Hij was zo onder de indruk dat die druk was met klappen en lachen.
Wij hadden nieuwe flapjes boekjes bij ons. Lange vingers en ma茂sstengels voor uiterste nood.
Oh en de popit van me nichtje was een grote hit.
Wat mij de dagen voor de bruiloft opbrak was de spanning dat hij niet stil zou zijn. En dat was die ook niet maar brabbelen hoort er bij.
Maar de 3 uurtjes was ook lang genoeg voor hem en voor ons.
4 jaar geleden
Vergeet vooral niet om zelf te genieten.. dus wellicht kun je de baby beter (gedeeltelijk) uitbesteden..
Als je alleen maar druk bent met je kind amuseren of je zorgen maken of hij wel stil is, heb je zelf helemaal niks aan de dag
4 jaar geleden
Bedankt voor alle tips! We zitten ver van huis en kennissen die dag dus een oppas oid is niet echt een optie. Inderdaad we gaan vooral genieten en dan maar een dag dat hij wat minder goed slaapt bijv. Hij leeft altijd enorm op van mensen en kinderen dus daar maak ik me niet zo druk om 馃槄
4 jaar geleden
Onze zoon was 4 maanden toen wij ons trouwfeest hadden. Door corona was het ruim anderhalf jaar na de geplande datum. Het offici毛le deel hadden we gehad maar de hele dag planning hebben we doorgeschoven met een ceremonie door vrienden.
Ontzettend leuke dag gehad, als bruidspaar is het natuurlijk wel anders als daggasten. Maar we stonden er heel open in. Andere kinderen waren er ook bij. Ja en huilen gebeurt nu eenmaal. En niet alles is geheel te voorzien. Maar wij hebben ontzettend genoten en iedereen hielp ons.
Wellicht goed om je af te vragen wat het bruidspaar verwacht. Enbwat je zelf wil ;)
4 jaar geleden
Reactie op Charloo
Onze zoon was 4 maanden toen wij ons trouwfeest hadden. Door corona was het ...
Ja het bruidspaar heeft zelfs speciaal een daggast-kaartje aan hem gericht gestuurd dus ja die rekenen wel op hem 馃槈
Ik moet zeggen dat ik het ook wel zie zitten ondertussen, kheb alles voorbereid en klaar staan. En zijn schema op papier een beetje gepuzzeld in het dagprogramma 馃槄 we gaan het zien!