13 Reacties
4 jaar geleden
Reactie op Sab2020
Superstomme vraag misschien, maar hoe kan je de maat zelf thuis opmeten? Is ...
Dit heb in gebruikt
Schoenmaat baby
Wanneer je baby begint te lopen, is het tijd om zijn eerste schoenen aan te schaffen. De schoenmaat is afhankelijk van de voetlengte van je baby. Je kan deze bepalen door de onderstaande stappen te volgen:
Laat je baby met sokken aan op een vel papier staan.
Teken met een potlood de omtrek van de voet.
Meet de afstand tussen de punten die het verst uit elkaar liggen (hak tot teen).
Tel hier een halve tot een hele centimeter bij op. Zo krijgen de tenen voldoende ruimte in de nieuwe schoenen.
Gebruik de onderstaande tabel om de schoenmaat op te zoeken.
https://www.24baby.nl/baby/babykleding/babymaten/
4 jaar geleden
De eerste 6 weken na de eerste stapjes groeien de voeten vaak best een stukje omdat ze de voet platter gaan neerzetten en verder weet ik eigenlijk niet waarom 🙈
In schoenenwinkels raden ze ook aan om minimaal 6 weken te wachten.
En tip op marktplaats en andere sites staan regelmatig ook shoesme of andere merken schoentjes die nog nieuw zijn omdat ze te klein gekocht zijn. (iets met hormonen en te leuk schoentjes 🤭)
4 jaar geleden
Ik heb allemaal leuke schoentjes met flexibele zool van Vans, All Stars, Nike’s maar ze wordt helemaal wild met haar voetjes om ze weer uit te krijgen en uiteindelijk brullen 😅 dan maar antislip sokjes of blote voeten (in huis). En ja ik ben er zo een die alles schattig vond en ze straks dus niks aan gehad heeft en nieuw op marktplaats zet 🙈
4 jaar geleden
We hebben voor ons zoontje schoenen gekocht bij een kinderschoenen winkel, idd €70 euro armer 😅
Maar ik zal even delen wat ze zei dan weet je waar je op kan letten als je schoentjes koopt. Er moet bij aankoop 1duim breedte/ongeveer 1,5 cm ruimte bij de tenen over zijn. Zodat ze de tenen kunnen spreiden als ze gaan staan en ze kunnen ze langer dragen. Als ze ook nog kruipen is het handig om schoenen te hebben waarbij de zool over de tenen loopt en het is beter voor de voetjes als er een verharde hak in zit.
4 jaar geleden
Reactie op Sellie21
De eerste 6 weken na de eerste stapjes groeien de voeten vaak best een stuk ...
Goede tip!
Binnen laat ik onze dochter ook op blote voeten rond stappen.
Vandaag waren we een dagje weg en madam moest en zou stappen over het terras. (Ze heeft al een goede eigen wil 😂 heerlijk kind!)
Daarom toch maar op zoek naar betaalbare schoentjes
4 jaar geleden
Wij hebben hier 2 paar gekocht. Wat een fijne schoentje zijn het. Echt een aanrader! https://www.shoesme.nl/babyschoenen
4 jaar geleden
Vandaag schoenen gehaald maar ze vind er niets aan om iets aan te hebben sorry mama heeft ook Nike air force😜