20 Reacties
5 jaar geleden
Bedankt voor jullie reacties! Zelf maak ik de associaties ook als ik de naam hoor. En wat jij zegt @nickyv het gaat erom dat je de naam leuk vindt!
5 jaar geleden
Wij kennen een Fender! Ik moest eerlijk gezegd wel even wennen maar vind het nu een hele leuke naam!
5 jaar geleden
Denk niet dat veel mensen weten dat Fender ook een gitaarmerk is. Dus die associatie zullen ze niet snel leggen denk ik.
Beide leuke namen trouwens.
Als je twijfelt... probeer het dan eens een weekje uit. Een week noem je de baby als je met zn tweeën bent Fender en de week erop noem je hem steeds Zayn. Kijken wat het natuurlijkste voelt.
5 jaar geleden
Hier een Fender (gitaar) in huis. En altijd als ik die naam hoor denk ik aan een gitaar. Maargoed.... gezien de andere reacties ben ik in de minderheid 😅 Fender als jongensnaam wint wel aan populariteit de laatste jaren.
5 jaar geleden
Bedankt voor alle reacties! 😊 gelukkig dat de meeste van jullie niet gelijk aan een gitaar denken 😂👍🏼
5 jaar geleden
Ik vind Fender een hele leuke naam en ik zou me persoonlijk niet te druk maken om de betekenis hoor. Tenzij dat heel duidelijk in de naam naar voren komt, maar dat is in dit geval niet zo!
5 jaar geleden
Hier een Fender (gitaar) in huis. En altijd als ik die naam hoor denk ik aa ...
Ik moest ook direct aan het gitaarmerk denken! Ik denk dat de mensen in mijn omgeving dat allemaal zouden hebben, maar dat heeft dan meer met muziek smaak te maken. Overigens vind ik Fender ook leuk als naam! Heel stoer, misschien juist ook door het gitaarmerk 😉 Fender is trouwens wel 1 van de betere merken.
5 jaar geleden
Ik denk ook gelijk aan de gitaar, niettemin vind ik het echt een stoere naam! 😍
5 jaar geleden
Reactie op Manonnaa
Denk dat heel veel mensen inderdaad de associatie met de gitaren hebben. Hi ...
Ik denk dus idd meteen aan fenderbender bij de naam. Wij kiezen persoonlijk voor een naam die internationaal ook kan, omdat wij het vervelend zouden vinden als hij er last van zou hebben later in zijn werk bijvoorbeeld.