23 Reacties

5 jaar geleden

Oh ja, wel gewoon uit de supermarkt!

5 jaar geleden

Ik drink nu thuis de zwarte van nespresso in decaf. Die is lekker, niet zo slap als veel andere decaf koffies!

5 jaar geleden

Ik drink decaf van Nespresso. Smaakt net als echte koffie. Natuurlijk heb je daar een Nespressotoestel voor nodig.

5 jaar geleden

Oh uit de supermarkt zie ik nu. Bij sommige supermarkten hebben ze ‘m misschien. Anders L’or decaf sterkte 9

5 jaar geleden

Ik drink decaf van senseo, scheelt niet veel vind ik met de gewone senseo

5 jaar geleden

Reactie op MaritDPL

Ik drink decaf van Nespresso. Smaakt net als echte koffie. Natuurlijk heb j ...
Me too! Heerlijke koffie

5 jaar geleden

Reactie op 12062021

Ik drink decaf van senseo, scheelt niet veel vind ik met de gewone senseo
Ik ook!

5 jaar geleden

Ik drink de decaf capsules van DE. Had er al een hoop geprobeerd maar vind deze sowieso veel lekkerder dan die van de lidl/ aldi/ ah etc.

5 jaar geleden

Reactie op Jaja1989

Ik drink de decaf capsules van DE. Had er al een hoop geprobeerd maar vind ...
Same! Al vaker van gasten gehoord die decaf willen: is dit we echt de decaf? Oftewel ze proeven het verschil niet eens :) Ik vind m zelf ook erg lekker!

5 jaar geleden

Nespresso! Heb er extra een apparaat voor aangeschaft, omdat we thuis een bonen variant hebben. Heb nu in de ochtend 1 echte koffie en daarnaast 2 nespresso decaf

5 jaar geleden

Illy nescafe nespresso zijn voor mij echt de lekkerste!

5 jaar geleden

Nespresso arpeggio decaf (paarse capsules met rode stip)!

5 jaar geleden

Simon lévelt en dan de Estrella decaf! Echt top. Ik ben normaal van de dubbele espresso’s, dus geen slappe koffie voor mij. Heb heel veel decaf geprobeerd en deze bestel ik nu per 3 kilo😋

5 jaar geleden

Ik drink de decaf vd lidl niks mis mee!

5 jaar geleden

Nespresso Nescafé decafe capsules

5 jaar geleden

Je mag nog wel een kopje met caffeine hoor. Alleen dan wel echt beperken. Geloof max 1 of 2 per dag. Maar ik drink zelf ook decafe. Van senseo of café gondolliere of DE. Alleen met caffeine als ik bij iemand op bezoek ben en echt heel veel zin heb in koffie. (lees, 1x per 3 maanden). Maar gaat om de cafeïne, die zit ook in thee, chocolade.

5 jaar geleden

Zolang je het bij 2 koppen koffie (cafeïne dus ook thee/Cola) per dag houd kan het geen kwaad. Maar natuurlijk moet iedereen doen waar je je goed bij voelt. Ik hou van koffie. Ik heb sochtend zoveel zin in koffie dat ik er heerlijk van blijf genieten en dan max 2. Als ik 2 dagen geen koffie drink krijg ik hoofdpijn🤣🤣

5 jaar geleden

Ik ben echt jaloers op jullie.. Ik snak al wéken naar een bakkie koffie, elke keer als mijn man er een zet wil ik ook zo graag! Ik heb alleen alles al geprobeerd; decaf, gewone koffie, cappuccino.. elke slok vind ik écht smerig! Zin in koffie maar het niet meer lusten.. 😭

5 jaar geleden

Reactie op Poeh

Zolang je het bij 2 koppen koffie (cafeïne dus ook thee/Cola) per dag houd ...
Oja cola zit ook caffeine in. Hoewel je tegenwoordig ook Coca Cola zero decafe hebt. Die neem ik wel eens een keertje. En thee kan wel als 't rooibos of kruiden is (komt niet van de theeplant en is eigenlijk alleen kruiden ipv thee maar let dan wel op qua welke thee want teveel venkelthee is bijv ook niet goed volgens de richtlijnen dan).

5 jaar geleden

Reactie op Sevyfay

Ik ben echt jaloers op jullie.. Ik snak al wéken naar een bakkie koffie, el ...
Ahhh balen!! En een toetje met koffiesmaak? Dat is net wat anders maar smaakt je dan misschien toch? Ik heb dat met vis. Hield enorm van vis maar sinds ik zwanger ben... Bahbah hahah