29 Reacties
4 jaar geleden
Leuk topic!
Een white noise apparaatje staat hier bovenaan op de lijst! Zonder slaapt hij hele korte dutjes. Nu lukt het hem om slaap cyclussen aan elkaar te plakken
4 jaar geleden
Speen koord is echt m'n favo ding op dit moment😅
Hier een meisje dat haar speen echt ver kan wegschieten vanuit haar mond. NASA is er niks bij met raket lanceringen 😂😂
4 jaar geleden
Super leuk topic!
Hier geen gadget maar handigheidje. Van je voedingskussen en soort van nestje te maken met een grote hydrofiele doek. Kussen dubbelvouwen en dan de grote hydrofiele doek er omheen knopen. Kan je kleine makkelijk naast je op de bank liggen. Wel onder toezicht natuurlijk!.

4 jaar geleden
Reactie op Poezenfan
Tof hé? Wij hebben een zuzu pinguin waar ook White noise en hartslag, liedj ...
Hier ook de Zazu pinguin! Alsook de krab van Zazu. De pinguïn staat bij ons op de kamer en de krab op zijn kamer, als we op stap gaan, snel de pinguïn in onze tas en weg zijn we.
Ook de Doomoo zitzak! Als ons zoontje wat onrustig slaapt overdag leggen we hem in zijn zitzak en slaapt hij goed. Ook leuk dat er een stuk bijzit voor als hij groter is.
4 jaar geleden
Reactie op NadineSS
Wat handig een sleepytroll. Heb je misschien een linkje? Heb ik ook wel int ...
4 jaar geleden
Reactie op RianR
Lukte dat gelijk toen je m voor t eerst gebruikte? Of moest ie daar aan wen ...
Direct! Ze zijn er aan gewend van de buik. We hebben het eigenlijk al heel snel gebruikt
4 jaar geleden
Reactie op Sigis
Je hebt ook de rockit baby rocker ofzoiets. Geen ervaring mee maar wel vele ...
Klopt ik las alleen dat ie op batterijen is en dan 2 uur meegaat de sleepytroll gaat als goed is 10 uur mee en is oplaadbaar 😉. Maar idd de rockit kan ook als iemand het eerst even wilt proberen
4 jaar geleden
Hiermee is de fles klaar in 30 seconden!👌🏻
https://www.baby-dump.nl/product/voeding/432/beaba-diversen/4579/beaba-bib-expresso/63540/beaba-bib-expresso-nightblue/163127/
4 jaar geleden
Reactie op Thvd2021
Ik ben overigens ook heel blij met mijn nieuwe waterkoker. Ik kan de temper ...
Welke heb je als ik vragen mag?
4 jaar geleden
Welke heb je als ik vragen mag?
4 jaar geleden
Reactie op Thvd2021
Wij hebben deze waterkoker: https://www.bol.com/nl/p/medion-digitale-glazen ...
Ooow dit vind ik ook een goede tip. Ik ga gelijk kijken