6 Reacties

3 maanden geleden

Wij combineren nog een zomerslaapzak met het deken, daarmee woelt onze zoon heel wat minder en ligt hij ook niet gelijk bloot als hij er (weer maar eens) op ligt. We zijn nu ook begonnen met hem het deken zelf over zich te laten trekken, zodat hij dit hopelijk binnenkort uit zichzelf doet

3 maanden geleden

Hier is de introductie van een deken ook niet vlot gegaan. Zoontje draaide zich er helemaal in vast en werd elke keer in paniek wakker. Na 2 nachten vroeg hij zelf z'n slaapzak terug. Hij ligt dus nu terug in een slaapzak en slaapt dan veel rustiger (maat 110 of 120cm is nog meer dan ruim genoeg). Later maar eens opnieuw proberen

3 maanden geleden

Wij zijn in de zomer gestopt met slaapzak, had ze paar maanden om te wennen aan slapen met deken. En in de nachten dat het kouder was wollen pyjama aan en sokjes aanhouden.

3 maanden geleden

Je kan de deken en kwartslag draaien. En dan instoppen. Als ie veel draait blijft het een makkelijk ingestopt zitten en minder snel onder de deken uit. Op ten duur wordt het draaien minder en kan je het bed normaal opmaken

3 maanden geleden

Reactie op MamaHH

Je kan de deken en kwartslag draaien. En dan instoppen. Als ie veel draait ...
Dit heb ik nu al 2 nachten gedaan en nog steeds kan ik er rond 5u uit omdat ik hoor dat hij begint wakker te worden omdat hij het koud krijgt. Eens wakker is het helemaal om zeep dus ik moet hem voor zien te zijn 🥱

2 maanden geleden

Reactie op Dropje2021

Dit heb ik nu al 2 nachten gedaan en nog steeds kan ik er rond 5u uit omdat ...
Hm vervelend. Hoe gaat het nu? Wordt ie minder wakker? Of anders laten slapen in (dikke) pyjama met evt sokjes aan zodat ie t niet koud heeft zonder deken?