11 Reacties

5 jaar geleden

Wij hebben zo'n teddy deken gekocht en een dunnere. Die teddydeken kunnen we ook in de winter gaan gebruiken of gewoon zelf op de bank mochten we hem uiteindelijk niet voor de baby gebruiken 🙈

5 jaar geleden

Wij hebben daar niet voor gekozen, qua kleding kun je ook warm aankleden mocht het nodig zijn en dan een normaal deken voor erover.

5 jaar geleden

Ik kijk vooral naar de TOG waarde. En de temperatuur. Degene die ik heb gekocht heeft een TOG van 2.1 en dat is ongeveer een temperatuur van 20 graden. En de gemiddelde temperatuur in mei/juni is 18 tot 20 graden dus daar heb ik het nu op gebaseerd....

5 jaar geleden

Ik zelf zou niet voor een teddy dekentje kiezen als jij je kleintje er “onder wil toe dekken” omdat ik denk dat het te warm is. Je kan hem wel leuk als dekentje in de box leggen.. Misschien helpt dit jou ook 🙌🏻

5 jaar geleden

Ik kijk vooral naar de TOG waarde. En de temperatuur. Degene die ik heb gek ...
Sorry zag het niet je was me voor maar inderdaad dit dus 🤗

5 jaar geleden

Ik zelf zou niet voor een teddy dekentje kiezen als jij je kleintje er “ond ...
Dit was ik inderdaad tegengekomen. Lastige is dat ik alleen maar dit soort teddydekentjes lijk tegen te komen. Althans, die ik leuk vind 🙈 En ik vind het er dus vrij dik uitzien

5 jaar geleden

Dit was ik inderdaad tegengekomen. Lastige is dat ik alleen maar dit soort ...
Je moet er dan goed op letten dat de teddy 100% katoen is er zijn ook genoeg dekentjes die van polyester of een combi zijn gemaakt en niet lekker ademend zijn voor je kleintje 😍 maar ze blijven leuk idd!

5 jaar geleden

Er zijn heel veel sites die dit soort dekentjes zelf maken.. (ik had bij my-deer bv van alles in dezelfde kleur besteld). Wel het teddy dekentje maar meer voor in de box of beneden oid, maar ik heb ze toen gemaild of ze een dekentje zonder teddy konden maken en dat was geen probleem, ondanks dat ze deze niet op de site aanbieden. Misschien een tip!

5 jaar geleden

Ik heb mijn dochter altijd dikker gekleed dan wordt geadviseerd. Voelde namelijk toch niet goed. Maar mijn dochter is van november. Nu ik in mei uitgerekend ben, heb ik precies dezelfde twijfels. Maar ik heb toch een teddy dekentje genomen. Gebruik ik t in mei niet, dan gebruik ik t in de winter wel. Maar de eerste weken kunnen ze hun temp nog niet zelf reguleren dus dan zal ik het waars ook nog wel gebruiken. Maar dan met 1 kruik ipv 2? Ik zie het wel. Ik heb er overigens een instopstrook in laten maken zodat ik er later ook een dekbed in kan doen (2 jaar later weliswaar maar toch).

5 jaar geleden

Gezien ik in mei in Madrid beval heb ik van alles wat gekocht! Heb hele mooie dekentjes gekocht van Bamboom. 2x een hoogzomerdeken en een deken die net wat dikker is! Zo zit je altijd goed. Gebruik je het dikkere dekentje niet heb je daar later altijd nog wat aan 😊

5 jaar geleden

Ik heb ze zelf gemaakt met 100%katoenteddy want vorig jaar mei vond ik het regelmatig nog te koud voor onze dochter.