6 Reacties

één jaar geleden

Is volgensmij heel normaal, onze dochter beweerde eens juf Roos te zien, ik heb het niet bevestigd maar ook niet ontkracht. Onze dochter heeft het wel al maanden over een wolf die ze ziet maar zegt dan vooral dat ze wilt dat die weggaat of van haar spullen af moet blijven bijvoorbeeld. Ze zegt dat hij heel groot en sterk is en met scherpe tanden. Ik help haar met wegjagen als ze echt bang lijkt maar verder probeer ik er weinig aandacht aan te besteden..

één jaar geleden

Reactie op momoftwoundertwo

Is volgensmij heel normaal, onze dochter beweerde eens juf Roos te zien, ik ...
Haha ja hier gaat dat ook zo met “de ijsbeer”

één jaar geleden

mijn dochter heeft het steeds over een zoë. In onze omgeving is er niemand die zoë heet.. nu noemt ze haar pop zo. Het is ons nog wel steeds een raadsel waar ze die naam vandaan heeft 😅

één jaar geleden

Reactie op Sssanne

mijn dochter heeft het steeds over een zoë. In onze omgeving is er niemand ...
Peppa big heeft een vriendinnetje Zoë Zebra (ja ik weet dat 🙈🤣)

één jaar geleden

Reactie op AnnieD

Peppa big heeft een vriendinnetje Zoë Zebra (ja ik weet dat 🙈🤣)
oooooh ze is gek op peppa big.. Dan zal ze het daar misschien van hebben! dat ik daar nooit aan gedacht heb 🤣🤣

10 maanden geleden

Reactie op momoftwoundertwo

Is volgensmij heel normaal, onze dochter beweerde eens juf Roos te zien, ik ...
Ik kom toevallig in deze topic terrecht en lees dit van jou, Onze dochter heeft het ook vaak over een wolf, wij vermoeden van roodkapje ze is helemaal dol van het sprookjes bos. En gaat dan roepen pas op wolf komt er aan weg weg"😅 en dan moeten we die idd ook "weg jagen of ze noemt mijn man ( voor de grap wolf) zodat hij haar gaat "pakken"