13 Reacties

4 jaar geleden

Hier hetzelfde. Echt naar h猫? Ik heb ook nog niets gevonden wat helpt.

4 jaar geleden

Ik heb een roller van sebamed gekregen van mijn moeder na de bevalling. Zolang ik gewoon "rustig" doe lijkt de stinkgeur mee te vallen 馃槉

4 jaar geleden

Ik ben suuuper blij met de sanex roller (donker blauw)! Die al geprobeerd?

4 jaar geleden

Ik gebruik nuud. Je ruikt daardoor niet meer en er zit geen rotzooi in馃憣

4 jaar geleden

Ik gebruik Nuud is echt super zit geen rotzooi in en je bouwt het op dat je uiteindelijk niet elke dag hoeft te gebruiken. Ik smeer nu 1x in de week. Je zweet wel maar het stinkt niet.

4 jaar geleden

Ik geef geen borstvoeding maar gewoon fles voeding. Ik ervaar ook dat ik snel zweet en dat het echt stinkt. Zal het aan de hormonen liggen. Schaam me er soms echt voor.

4 jaar geleden

Reactie op Japink

Ik geef geen borstvoeding maar gewoon fles voeding. Ik ervaar ook dat ik sn ...
Wat ik van een vriendin had gehoord is dat het lichaam zo gaat stinken omdat je kindje je eerst herkend aan je stem en geur, voordat ze je goed herkennen aan je gezicht, en dat je daarom dus sterker gaat ruiken:)

4 jaar geleden

Reactie op mzmz

Wat ik van een vriendin had gehoord is dat het lichaam zo gaat stinken omda ...
Hmmm ok. Klinkt logisch. Alleen voor mama minder leuk haha

4 jaar geleden

Ik heb iets gevonden! 馃榿 Ik gebruik de Fresh Cotton van Loveli. Mijn zweetgeur was direct weg!!

4 jaar geleden

Reactie op Silvana1

Ik heb iets gevonden! 馃榿 Ik gebruik de Fresh Cotton van Loveli. Mijn zweetg ...
Ik heb het ook besteld. Hopelijk werkt het bij mij net zo goed. Lees goede referenties op internet

4 jaar geleden

Reactie op Japink

Hmmm ok. Klinkt logisch. Alleen voor mama minder leuk haha
Haha ja echt h猫

4 jaar geleden

pfff had in ook zo鈥檔 last van, ook hele verkleurde oksels. ik deed elke keer met douche scrubben en ik gebruik sws altijd (ook voor zwangerschap) mannen deo en dan een roller van nivea ofzo.

4 jaar geleden

Reactie op Japink

Ik heb het ook besteld. Hopelijk werkt het bij mij net zo goed. Lees goede ...
En?!? 馃榿