10 Reacties
5 jaar geleden
Matrasje van onze wieg is ook zeker geen 6 cm dus ben benieuwd... ik volg even mee🤔
Voor ledikant had ik wel iets gelezen dat die dikker moest zijn, maar niet onthouden hoe of wat precies 🙈🤣
5 jaar geleden
De kraamzorg komt niks controleren, stond bij ons heel duidelijk in de uitnodiging voor het intake gesprek. Denk dat je het meer als advies moet zien op basis van bepaalde richtlijnen (die misschien inmiddels achterhaald zijn?). Volgens mij kan de kraamzorg je nergens toe verplichten behalve dat zij hun werk goed kunnen doen (dus hoogte van je bed, ruimte om het bed heen, etc.) + eventuele aanvullende regels rondom Corona maatregelen.
5 jaar geleden
Als het niet goed zou zijn neem ik aan dat ze het ook niet gaan verkopen in babywinkels wel? Zal toch wel goed zijn.
En daarbij wat wil de kraamzorg doen als ze het niet eens is met de dikte van het matras? Het is jullie kind. Ze kan je moeilijk gaan verbieden je kind in die wieg te leggen. Je bepaald dat nog altijd zelf als ouder.
5 jaar geleden
Maak je geen zorgen, dat vinden ze niet erg hoor! Het is alleen de vraag waar jij je prettig bij voelt. Onze eerste sliep vooral in een 30 jaar oud wiegje met dito matrasje, ze heeft nooit geklaagd 😜. Je kan zoveel geld uitgeven aan nieuwe matrasjes als je zelf wilt maar ik zou het persoonlijk gewoon zo laten!