6 Reacties

3 jaar geleden

Ik ga vaak met mijn zoon in bad en gooi dan water of mezelf heen, hij doet me vaak na. Je hebt van de caps, soort petten die je op kan zetten dat water niet over het gezicht loopt. Evt een optie? En heeft hij geen oorontsteking? Dan wordt water vaak ook als vervelend ervaren

3 jaar geleden

Hier het zelfde. Brullen en tieren als zijn haar word uitgespoeld. Dit deed hij voorheen niet, maar sinds een maand ineens wel. Hij is nu 16 maanden. Ik denk dat het een fase is. Wij blijven het gewoon doen, want tja moet toch zijn haar wassen.

3 jaar geleden

Reactie op Manonv94

Ik ga vaak met mijn zoon in bad en gooi dan water of mezelf heen, hij doet ...
Oortjes zijn gechecked dit is vanaf 12 maanden ongeveer op ten duur liet ie wel een speelgoed vergiet toe, maar dat is ook niet alles… Nu probeer ik eigenlijk met een hele natte washand het zand eruit te wassen, maar vandaag zat er zoveel in dat het gewoon even moest… kijk idd wel even naar zo’n petje ofzo en anders dan is het niet anders😞

3 jaar geleden

Ik zou het wel elke keer blijven doen, maak er een spelletje van en bereid hem voor als je water over z'n hoofd giet. 1,2 ofzo en probeer z'n gezicht zoveel mogelijk te vermijden. Wij gieten als hij een dag huilerig is en het niet zo leuk vindt (de ene dag schatert hij van het lachen onder de douche, andere dag brullen 🤷🏽‍♀️) met een bekertje water over z'n haar het ergste dop er af en dan nog ff 1x met de douchekop en klaar. Met veel jeej! Wat goed! Joeh! 🥳😂

3 jaar geleden

Reactie op Sellie21

Ik zou het wel elke keer blijven doen, maak er een spelletje van en bereid ...
Idd een bekertje kan ook eventueel ik zal het maar toejuichen en extra gek doen misschien vindt ie het dan leuk

3 jaar geleden

Wat hier gisteren ineens hielp is dat ik een waterstraal in mn mond bang. Dat probeerde mijn dochter na te doen en toen het water in haar gezicht spatte was ze niet zo geïrriteerd als wanneer dit gebeurd wanneer ik haar haar was. Misschien helpt dit…. Succes!