6 Reacties

één jaar geleden

Gewoon avondeten en witte yoghurt met fruit als toetje rond 18:00 en daarna niets meer.

één jaar geleden

Hier toch nog steeds een (soms zelfs grote) fles melk. Zoontje is geen grote eter en qua dessert lust hij alleen danoontje dus dat wil ik ook niet elke dag voor slapengaan geven. Hij krijgt na het eten (of na het niet eten 😵) wel nog altijd de optie een banaan te eten. Vult z'n buikje goed en ik heb eens gelezen dat dit stoffen bevat die de slaap zouden bevorderen (nog niets van gemerkt hoor maar we leven op hoop hahahaha)

één jaar geleden

Reactie op AnnieD

Hier toch nog steeds een (soms zelfs grote) fles melk. Zoontje is geen grot ...
Ja voila hier eet ze soms ook niet zo goed vandaar dat ik toch graag nog iets geef voor het slapen gaan.

één jaar geleden

Wij eten bijna altijd een toetje na het avondeten. Yoghurt/vla/kwark net wat we in huis hebben. Na het tandenpoetsen nog een half bekertje waker. Verder niets.

één jaar geleden

Na het avondeten eten wij niks meer (althans.. niet voordat dochter op bed ligt😋) En toetjes hebben wij sporadisch, soms doen we fruit als toetje maar meestal niks.

één jaar geleden

Wij eten altijd een toetje na het avond eten. Klein kuipje kinderkwark of vla. Daarna eten we niks meer. Voor het slapen gaan nog wat water.