8 Reacties

5 jaar geleden

Zo'n hartslag apparaatje heet een doppler en die kun je vanaf week 14 ongeveer pas gebruiken

5 jaar geleden

Bedoel je de baby watcher? Wij hebben die gebruikt in onze vorige zwangerschap. Was erg leuk om zelf thuis te doen maar heel lastig om goed beeld te krijgen.

5 jaar geleden

Reactie op Liezz

Bedoel je de baby watcher? Wij hebben die gebruikt in onze vorige zwangersc ...
Ja die bedoel ik, ik werk zelf als dierenarts assistent waardoor ik ook echo's doe. Ik hoop dat dit ook zelf gaat lukken ☺️🤗

5 jaar geleden

Reactie op Larrissa2019

Ja die bedoel ik, ik werk zelf als dierenarts assistent waardoor ik ook ech ...
Het gaat vast lukken hoor het is even zoeken naar de juiste instellingen maar zodra je weet hoe het werkt word je er steeds handiger mee. ☺️

5 jaar geleden

Had ik bij de vorige zwangerschap! Het is idd even zoeken en wennen maar ik had toch leuke beelden kunnen maken. Deze foto heb ik toen ook zelf gemaakt

5 jaar geleden

Reactie op Nyn1993

Zo'n hartslag apparaatje heet een doppler en die kun je vanaf week 14 ongev ...
Dat is niet waar, vanaf 6+5 kon ik de hartslag al horen bij de dokter en ik heb al een doppler in huis sinds week 9 via de dokter om zelf te luisteren. Werkt iedere keer perfect en is super makkelijk om de hartslag te vinden. Je hoeft echt niet te wachten to 14 weken. Die van mij is van Babybeat an op de website hebben ze een video met hoe te gebruiken en hoe de hartslag klinkt met hoeveel weken.

5 jaar geleden

Reactie op Sharon30-24

Dat is niet waar, vanaf 6+5 kon ik de hartslag al horen bij de dokter en ik ...
Mijn verloskundige zei dat dit pas vanaf 14 weken te gebruiken is.. bij mijn eerste echo met 6+6 heb ik ook geen hartslag te horen gekregen

5 jaar geleden

Reactie op Nyn1993

Mijn verloskundige zei dat dit pas vanaf 14 weken te gebruiken is.. bij mij ...
Ze doen het vaak pas vanaf 12 weken niet omdat het nog niet eerder kan maar omdat het daarvoor schadelijk kan zijn voor de baby dus ik zou er wel mee oppassen.