10 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb wel een elektrische fiets maar geen bakfiets, ik hoor wel om me heen die zwaar is met sturen

4 jaar geleden

Koop een urban arrow?

4 jaar geleden

Ik volg even, wij willen eigenlijk waarscheinlijk ook voor een baboe elektrische bakfiets gaan. Wij hebben zelf beiden een gewone elektrische fiets, ik heb de ondersteuning echt nodig voor mijn knieën. Hebben beiden geen rijbewijs dus zijn echt afhankelijk van een elektrische fiets.

4 jaar geleden

Wij waren van de week bij mensen ivm ophalen spulletjes en die hadden een vogue elektrisch bakfiets. Ook een driewieler. Scheelt ook in prijs in vergelijking met babboe, maar kwaliteit schijnt goed te zijn. Dus wij gaan daar eens op oriënteren!

4 jaar geleden

Urban arrow! Helaas de prijs van een kleine auto, maar het verschil in kwaliteit (lees gerammel wat ik super irritant vind aan een houten bak) is enorm! Zijn ook aardig waarde vast, voor een tweedehandse betaal je al snel nog steeds 3800 euro. Las laatste dat de Dolly bakfietsen vergelijkbaar zijn. Persoonlijk vind ik een 2 wieler veel wendbaarder en lekkerder fietsen dan een drie wieler. Denk vooral gaat uitproberen en kijken wat je zelf prettig vindt...

4 jaar geleden

Wij hebben een driewieler babboe bevalt goed.

4 jaar geleden

Wij hebben een Keiler bakfiets, wij zijn wel erg tevreden! Sturen is even wennen en vliegt niet weg zoals sommige elektrische fietsen maar ondersteuning met trappen is prima, niet zwaar ofzo.

4 jaar geleden

Ik heb één van babboe de elektrische drie wielen. Zwarte bak Ik gebruik het al iets meer dan een jaar en ben daar heeeeeel tevreden over Ik zou hem niet op de site van babboe bestellen wel bij een verdeler. Hij zet je fiets helemaal op punt, heb je sowieso een jaar garantie op alles en als er iets moet je niet wachten op een firma die langskomt. Mijn verdeler komt hem ophalen aan huis, de eerste twee nazicht en zijn ook gratis omdat ik het bij hem gekocht heb. Ik heb ook de regenkap bij besteld en de baby peuter en kleuter zit. Ik kan die fiets niet meer missen. Ik heb zelf geen auto dus doe alles met de fiets. Ben er echt super enthousiast over.

4 jaar geleden

Urban arrow! Helaas de prijs van een kleine auto, maar het verschil in kwal ...
Ik zie veel ouders bij mijn dochter op school deze gebruiken lijkt me inderdaad heel fijn 🤗

4 jaar geleden

Wij hebben een tweedehands urban arrow en zijn er supertevreden over! We hebben m als ‘fiets van de zaak’ gekocht en toen was ie een stuk betaalbaarder. Maar nog steeds de ferrari onder de bakfietsen. Fietst wel heerlijk, we hebben er een paar uitgeprobeerd bij de fietsenwinkel en waren al vrij snel overgehaald 😜