10 Reacties
VRIEND
5 jaar geleden
Hè wat naar! Ik kan je geen inzicht of advies geven, maar wil je wel even een duimpje geven dat je er goed aan gedaan hebt om dit gewoon hier te delen. Er zullen hier vast mensen zijn die dit wel herkennen.
Ik heb alleen gelezen over banden pijn. Geen idee of dat zo erg kan zijn... Maar geen bloed is goed!
5 jaar geleden
Herkenbaar.
Je baarmoeder trekt samen door het orgasme en omdat hij zo groeiende is, kan dat, samen met de banden waar hij aanhangt, een zeurderig/pijnlijk gevoel geven.
Ik had het vooral de eerste weken van de zwangerschap.. ook tijdens de daad deed het zeer. Maar nu met ruim 8w is het weer een stuk geminderd.
In principe is het gewoon veilig om seks te hebben en orgasmes tijdens de zwangerschap, zeker in het begin (later kan het soms harde buiken veroorzaken). Maar in sommige gevallen wordt er aangeraden om seks en orgasmes te vermijden ivm bestaande complicaties.
5 jaar geleden
Reactie op Hepziba
Hè wat naar! Ik kan je geen inzicht of advies geven, maar wil je wel even e ...
Zo kunnen we elkaar toch n beetje helpen 😊 Ik merk dat ik sowieso wel herkenbare dingen lees in t forum. Super handig en vaak ook geruststellend.
5 jaar geleden
Reactie op Babywal
Ik had dit ook toen ik ruim 4 weken zwanger was. Ene kant bevestiging dat i ...
Jeetje wat heftig! Snap heel goed dat je nu denk 'laat maar even zitten'! Ze zeggen vaak dat t niks met elkaar te maken heeft maar stress is ook niet goed.
5 jaar geleden
Reactie op Sevyfay
Herkenbaar.
Je baarmoeder trekt samen door het orgasme en omdat hij zo groe ...
Ok, dus er is hoop? 😅 We zijn zojuist even boodschappen wezen doen want t ging wel weer, maar heb nu ook weer iets meer last. Zeurderig gevoel.
Heb ook fibromyalgie dus wie weet heeft dat er ook wat mee te maken. Zo lekker op de bank met n film... 😄
5 jaar geleden
Reactie op Lys94
Ja herkenbaar hoor!! Doet echt pijn hè.. en duurde bij mij ook een tijdje v ...
Kon mn topics niet meer vinden maar er is n update geweest 🎉
En idd, wat n pijn deed dat zeg! Heb er de hele dag bijna last van gehad. In t begin heel erg en later op de dag gelukkig alleen wat zeurderig gevoel maar nee, ik sla ook wel even over komende tijd 🤣 Het is t niet waard 🙈