53 Reacties

3 jaar geleden

Ik vond het echt ondingen...

3 jaar geleden

Heb net een topic gelezen over dit apparaat waarin stond dat de afmetingen van poeder en/of water niet kloppen. Gevolg zijn baby's die niet voldoende bijkomen of overmatig huilen. Ik zou hem dus nooit aanschaffen

3 jaar geleden

Ik maakte (na m'n periode BV van 10 mnden) super snel flesjes van 1/4 kokend water en 3/4 koud water uit de kraan. Daardoor meteen op de goede temperatuur en hygiënisch. Verder gewoon een poedertorentje gebruikt. Echt niet veel werk, zelfs nog minder dan zo'n babyflesmaker gok ik!

3 jaar geleden

Reactie op MiniMeeee2

Ik maakte (na m'n periode BV van 10 mnden) super snel flesjes van 1/4 koken ...
Dit dus. Of opwarmen in de magnetron. Zo gepiept, vorige keer volledig flesvoeding gegeven. Is echt niet zoveel werk. 😉

3 jaar geleden

Wij hebben de Easybaby Milk Maker en het werkt echt top. Het is heel belangrijk om voor het eerste gebruik de hoeveelheden een keer te kalibreren. Dat is juist heel nauwkeurig. Zie ook deze video waarin dat duidelijk wordt uitgelegd: https://www.youtube.com/watch?v=hJIa7H_q788&t=1s Voor ons echt een uitkomst. We kunnen 'm ook met onze telefoon bedienen. Natuurlijk kan het allemaal gewoon met de hand, maar wij vinden dit echt ideaal.

3 jaar geleden

Ik zou absoluut https://www.easybaby.nl/milk-maker.html niet aanraden! Zodra je die wilt desinfecteren in warmwater (niet eens vaatwasser), dan gaan de plastic onderdelen krom trekken en dan is het niet meer te gebruiken. En dat valt ook niet onder garantie! Kwaliteit valt heel erg tegen.

3 jaar geleden

Wij hebben de Baby Brezza en ik wil nooit meer zonder!

3 jaar geleden

Reactie op BabyE2021

Wij hebben de Baby Brezza en ik wil nooit meer zonder!
Sjezus, voor dat geld mag je er ook wel blij mee zijn idd 🙈😆 daar kan ik heel wat bussen flesvoeding voor kopen 😉 Ik hou het (straks) net als Minimeeee2 wel bij wat warm en koud water en een paar schepjes poeder. Rustig omkantelen en het is zo klaar!

3 jaar geleden

Hoihoi, ik heb de baby Brezza en vind het een fantastisch apparaat. 1 druk op de knop en binnen een paar seconden een fles op de juiste temperatuur. Als je het geld er voor over hebt, is het echt een aanrader!

3 jaar geleden

Reactie op Mehheh

Sjezus, voor dat geld mag je er ook wel blij mee zijn idd 🙈😆 daar kan ik ...
Haha ja inderdaad voor dat geld mag het zeker. Wij hebben het gekregen van mijn ouders, lucky us 🍀

3 jaar geleden

Reactie op BabyE2021

Haha ja inderdaad voor dat geld mag het zeker. Wij hebben het gekregen van ...
Oh, zeker lucky you! Ik zou zo'n cadeau ook niet afslaan als ik jou was 😁 Beter dan het zoveelste setje kleding dat totaaaaaaal jouw smaak niet is of knuffeltje nr. 2.538 🙈 Dit gebruik je tenminste elke dag!

3 jaar geleden

Wij hebben een waterkoker die je op verschillende temperaturen kunt instellen, ook op 40 graden. Ideaal en kostte geloof ik iets van 60 euro

3 jaar geleden

Baby brezza bevalt hier erg goed! Is niet alleen erg handig, maar ook de voeding in de fles is luchtbel vrij. Het is een duur apparaat, maar dat is een koffiezetapparaat ook 😉, en de Brezza gebruik je misschien zelfs vaker.

3 jaar geleden

Jha ik heb de Easy baby is heel Gemakkelijk maat weetnie of die wel zo goed is voor de kleine ze komt niet echt goed bij en vraag me af of door de machine komt

3 jaar geleden

Wij hebben een flessenwarmer en 2 torentjes. De flessenwarmer warmt op in de tijd dat wij luier verschonen (we wachten er dus niet op) en torentjes zij in letterlijk 2 minuten per dag gevuld. Scheelt heel wat geld en volgens mij bijna dezelfde tijdswinst

3 jaar geleden

Wij hebben hem en zijn er heel blij mee. Ja het kost veel geld maar wij vinden dit het zeker waard. Binnen 10 sec een flesje precies op de goede themperateur.

3 jaar geleden

Reactie op Joanp

Wij hebben hem en zijn er heel blij mee. Ja het kost veel geld maar wij vin ...
Echt hè! Wij ook de Brezza ☺️ ook eentje voor boven snachts 😆 ideaal!

3 jaar geleden

Echt hè! Wij ook de Brezza ☺️ ook eentje voor boven snachts 😆 ideaal!
Jaaa gelijk heb je.. al dat gezeik met veel te duur en bla bla bla... dat bepaal ik zelf wel of ik het veel te duur vind ja of nee.

3 jaar geleden

Misschien een domme vraag, maar tot welke leeftijd maak je flesjes klaar en gebruik je dus bijv de brezza?

3 jaar geleden

Ik heb ook de baby brezza nou echt zooooooo blij met het apparaat…. Ik raad hem echt iedereen aan I ❤️it altijd de juiste hoeveelheid juiste temp echt top.zijn geld DUBBEL &DWARS waard.