53 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Mehheh

Oeh, euh, 1 via Bol iig (ff zoeken) . Heb al een paar merken gehad maar gin ...
Tip: ga voor een bpa-vrije waterkoker

3 jaar geleden

Reactie op 88lau

Misschien een domme vraag, maar tot welke leeftijd maak je flesjes klaar en ...
Vanaf 1 jaar mag je gewone melk geven - dus koemelk over havermelk oid, dus dan heb je geen kunstvoeding meer nodig, ook niet als je nog wel flesjes geeft

3 jaar geleden

Reactie op Ikis

Tip: ga voor een bpa-vrije waterkoker
Wist niet eens dat dat een optie was joh! Helemaal niet naar gekeken... Heb deze al een tijdje, zal binnenkort wel stuk gaan 🙈🤣 Zal er bij de volgende wel op letten, thx voor de tip!

3 jaar geleden

Ik had een prepp machine van tommee tippie voor de juiste temperatuur van het water. Kan geen kunstvoeding in. Bij mijn zoontje een jaar gebruikt. Nu bij mijn 2de wilde ik deze weer gaan gebruiken maar na 2 weken zei hij doe het zelf maar .. net nieuwe filters gekocht. Nu overgegaan op een waterkoker die qua temperatuur te regelen is en werkt top! Scheelde geld en een waterkoker blijf je gebruiken 🤣

3 jaar geleden

Ik heb de Easy baby milk maker. Ik vind het echt een uitkomst!!! Ook snachts, 1 druk op de knop en je hebt het op de ingestelde temperatuur en hoeveelheid melk zo in je flesje. Je moet het wel elke dag even doekje erdoor heen halen maar dat is het werk niet! Ik vind het een aanrader!!!

3 jaar geleden

Reactie op mybaby1

Jha ik heb de Easy baby is heel Gemakkelijk maat weetnie of die wel zo goed ...
Bedoel je qua gewicht of wat ???

3 jaar geleden

Ik heb de baby brezza echt heel fijn een druk op de kop en je flesje word gemaakt en is zo klaar duurt denk ik hooguit 1 minuut als het niet korter is.

3 jaar geleden

Ik heb hele slecht ervaring met EASYBABY Mlik. De losse onderdelen die je dagelijks moet wassen trekken krom na het wassen met warm water. Zie afbeelding.

3 jaar geleden

In heb baby brezza, super tevreden !! Zeker een aanrader

3 jaar geleden

Ik heb de easy baby. Echt top!!! Zo blij mee, wat is dit een uitkomst zeg

3 jaar geleden

baby brezza in huis! ❤ ik, mijn vriend en zelfs de omas zijn helemaal weg van dit melkapparaat 😁 sneller een flesje melk klaar dan een kopje koffie. Ik zeg "cheers!" 🍼☕

2 jaar geleden

Hi! Ik denk dat je de tip niet meer nodig hebt :D Maar wij hebben sinds kort de milQmaker die we voor onze kleine gebruiken. Heel fijn apparaat, met name voor de nachten is het lekker. Je moet wel zorgen dat je hem goed schoonhoudt, maar het gemak is super. Wij hebben hem op bol.com gekocht, maar zag dat ze ook een eigen site hebben

7 maanden geleden

Ik heb deze te leen en dacht dat de verhoudingen niet klopte. Als je 180 ml water gebruikte moest deze op 200 ml uitkomen incl poeder. Maar dit was niet het geval. Het probleem lag niet aan het apparaat maar aan de difrax fles. De dr Brown gaf namelijk wel 200 ml aan en als ik deze hoeveelheid in de difrax fles deed kwam deze tot 185 ml. Dus kijk goed waar het aan ligt