14 Reacties

4 jaar geleden

Wij gebruiken infacol vanaf 2 weken en het helpt bij onze baby wel. Daarnaast gebruiken we sinds 5 weken ook probiotica.

4 jaar geleden

Hier alles geprobeerd maar had geen effect helaas!
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

4 jaar geleden

Ik had den indruk dat Infacol wel hielp.

4 jaar geleden

Infacol had geen effect bij ons naar ons idee, wij gebruiken sab simplex

4 jaar geleden

Reactie op 2021Baby1

Wij gebruiken infacol vanaf 2 weken en het helpt bij onze baby wel. Daarnaa ...
Waar is probiotica voor ?

4 jaar geleden

Wij gebruiken sab simplex en werkt tot nu toe goed

4 jaar geleden

Bij ons werkte infacol voor ons zoontje totaal niet. Overgestapt naar sab simplex. Blijf er bij dat ik dit toch wel 1 van de beste vind.

4 jaar geleden

Reactie op linylia

Waar is probiotica voor ?
Probiotica helpt de darmflora te herstellen/in balans te krijgen. Achteraf hadden we er eerder mee moeten beginnen want ons zoontje heeft de eerste 8 dagen antibiotica gehad.

4 jaar geleden

Infacol en sab simplex gebruikt. Lijken beide geen effect te hebben.

4 jaar geleden

Wij gebruiken sab simplex helpt om de ergste krampen weg te krijgen, verder geef ik borstvoeding en dan was het niet nodig om eventueel probiotica te geven.
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

4 jaar geleden

Infacol vanaf 2weken gebruikt tot 8 weken met elk flesje het was egt onze redder. Hij vond het wel heel vies dus we deden het in zijn speentje endan de melk der achter aan.

4 jaar geleden

Wij gebruiken ook vanaf week 2 al probiotica in druppelvorm (makkelijker naast borstvoeding te geven). Het is onze tweede en ik zie veel verschil nu we zo vroeg zijn begonnen. Één weekje na bijna elke voeding krampjes gehad en daarna nog maar af en toe wat last van krampjes. Verwacht niet meteen verschil, zoals al gezegd helpt het de darmen in balans brengen en gezond te rijpen, het is geen wondermiddel dat meteen werkt.

4 jaar geleden

Reactie op Nina 1234567890

Wij gebruiken ook vanaf week 2 al probiotica in druppelvorm (makkelijker n ...
Welke probiotica gebruik je?

4 jaar geleden

Reactie op Roos87x

Welke probiotica gebruik je?
Probactiol mini. Dat is een flesje waarvan je 1 x per dag 6 druppels geeft.