38 Reacties

4 jaar geleden

Bij mij komt het morgen binnen! Ik hoor en lees er hele goede verhalen over dus ik ben benieuwd... Ik ben vandaag ook begonnen met rooibosthee door de melk heen 😊.

4 jaar geleden

Reactie op Framboosje91

Bij mij komt het morgen binnen! Ik hoor en lees er hele goede verhalen over ...
Heb je dit op sabsimplex.nl besteld? En de thee, door de flesvoeding heb je dan de de voeding in de thee gedaan?

4 jaar geleden

Ik heb het ook vandaag binnen gekregen en net de eerste druppels gegeven. Ben benieuwd of het werkt!

4 jaar geleden

Reactie op Steffielicious

Ik heb het ook vandaag binnen gekregen en net de eerste druppels gegeven. B ...
Laat je het ons weten! Ben ook heel nieuwsgierig ernaar😄

4 jaar geleden

Reactie op Mk0513

Laat je het ons weten! Ben ook heel nieuwsgierig ernaar😄
Jaa dat zal ik zeker doen. Heb hiervoor infacol geprobeerd. Merkte dat het wel iets deed, maar niet veel. Hoop dat dit nog wat beter werkt

4 jaar geleden

Jaa dat zal ik zeker doen. Heb hiervoor infacol geprobeerd. Merkte dat het ...
Ah ik ben benieuwd!!

4 jaar geleden

Jaa dat zal ik zeker doen. Heb hiervoor infacol geprobeerd. Merkte dat het ...
Ik ben vandaag begonnen met infacol! Hoevaak gaf jij dat aan je kleintje, zelf geef ik bv dus hoop dat het een beetje verlicht, zo sneu om te zien hoeveel pijn ze heeft!

4 jaar geleden

Ik ben begonnen met infacol en daarna op sab heb het idee dat ze het hier veel beter op doet!

4 jaar geleden

Bij mijn dochter gebruikte ik infacol en dat werkte goed. Nu bij de 2e gebruik ik al een paar dagen sab simplex. De krampjes zijn niet helemaal weg maar gevoelsmatig minder intens en kan hem beter troosten.

4 jaar geleden

Reactie op Framboosje91

Bij mij komt het morgen binnen! Ik hoor en lees er hele goede verhalen over ...
Nee hoor, via de apotheek in Duitsland. En je moet even zoeken wwnt sommige vragen idiote prijzen!

4 jaar geleden

Reactie op Mk0513

Ik ben vandaag begonnen met infacol! Hoevaak gaf jij dat aan je kleintje, z ...
Ik gaf dit voor iedere fles. Lees dat het verschillend is voor ieder kindje hoe erop gereageerd wordt. Bij de één werkt infacol beter en bij de andere sab. Hopenlijk verlicht het! Het is inderdaad zo sneu voor die kleintjes al die krampjes

4 jaar geleden

Ik gebruikte hiervoor ook infacol dat werkte prima ze ging er alleen hele flessen van terug geven ben toen sab simplex gaan proberen hier werkt het voor geen meter heb het idee dat ze ervan verstopt raakt.

4 jaar geleden

Reactie op smaranda1

Ik gebruikte hiervoor ook infacol dat werkte prima ze ging er alleen hele f ...
Met "terug geven" bedoel je "spuggen"?

4 jaar geleden

Reactie op Cristinaigls

Met "terug geven" bedoel je "spuggen"?
Ja klopt hier bedoel ik spugen mee😊

4 jaar geleden

Reactie op smaranda1

Ja klopt hier bedoel ik spugen mee😊
Ik heb ook het gevoel dat mijn kindje met infacol meer spugt.

4 jaar geleden

Reactie op Cristinaigls

Ik heb ook het gevoel dat mijn kindje met infacol meer spugt.
Dat kan ik stopte ermee en toen hield ze alles binnen alleen toen moest ze de hele dag huilen vanwege de darmkrampjes dus dat was ook geen optie😂

4 jaar geleden

4 jaar geleden

Ik gebruik het nu bijna 4 dagen, had het idee dat het goed werkte, al is het vandaag weer veel brullen. Hopelijk is dat van de warmte

4 jaar geleden

Reactie op maaikewo

Bij mijn dochter gebruikte ik infacol en dat werkte goed. Nu bij de 2e gebr ...
En geen spugen?

4 jaar geleden

Hoe geven jullie de druppels bij borstvoeding? Ik doe het op een lepeltje, maar daardoor niet voor elke voeding omdat ze soms al te onrustig is..