19 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb hem staan!!! 馃グ ik twijfel alleen of het matrasje goed genoeg is wat erin ligt maar dat is zo gekocht! Wiegje komt in onze slaapkamer

VRIEND

4 jaar geleden

Wij hebben de Mozes wieg.

4 jaar geleden

Ik heb ook een mozesmand. Enige tip die ik kreeg was om de wanden wel (dun) te bedekken met een inlayer om te voorkomen dat de baby zichzelf beschadigd aan eventuele loskomende stukjes riet.

4 jaar geleden

Reactie op Magema

Ik heb ook een mozesmand. Enige tip die ik kreeg was om de wanden wel (dun) ...
Oh ja ik heb wel de inleg erbij maar die wilde ik er juist de eerste weken eruit halen, ik wil haar kunnen zien naast me 馃グ馃槄馃ぃ

4 jaar geleden

Reactie op Okja

Ik heb hem staan!!! 馃グ ik twijfel alleen of het matrasje goed genoeg is wat ...
Mag ik vragen waar je het gekocht hebt? 馃槆

4 jaar geleden

Ik volg, wil er ook zo een! Zo leuk! 馃槏馃槉

4 jaar geleden

Ik heb een super oude niet-beklede rotan wieg! Ook met antiek matras 馃槵 mn dochter vond m veel fijner dan haar verantwoorde ledikantje, we hebben haar alleen overdag in de wieg laten slapen maar ze sliep er super goed in. Riet van goede kwaliteit, t laat niet los. Je (partner) moet er alleen niet op leunen, die van ons is iig vrij instabiel.

4 jaar geleden

Ik heb 1 van vroeger, gebruik hem eerst beneden en zet hem daarna op de babykamer en wissel hem later af met het ledikantje, en heb op onze slaapkamer een co sleeper.

4 jaar geleden

Mag ik vragen waar je het gekocht hebt? 馃槆
Bij prenatal gekocht! 馃榾

4 jaar geleden

Wij willen geen box. Dus was naar een Moseswieg aan kijken, maar hoorde dat je het maar een paar X gebruiken, hebben jullie andere ideeen ipv een box?

4 jaar geleden

Reactie op Okja

Bij prenatal gekocht! 馃榾
Is de wieg niet heel laag? Ik begin te twijfelen namelijk 馃槦 voor als ik een keizersnede krijg gaat het me niet lukken met bukken denk ik

4 jaar geleden

Is de wieg niet heel laag? Ik begin te twijfelen namelijk 馃槦 voor als ik ee ...
Ik maak even een foto!

4 jaar geleden

Ik vind het meevallen hoe laag hij is

4 jaar geleden

Is de wieg niet heel laag? Ik begin te twijfelen namelijk 馃槦 voor als ik ee ...
Matras is net zo hoog als ledikant

4 jaar geleden

Reactie op Okja

Matras is net zo hoog als ledikant
Ik heb het besteld 馃槉!! Alleen dan wel zonder omrander. Die kan ik er altijd nog bijbestellen als het nodig is.

4 jaar geleden

Ik heb het besteld 馃槉!! Alleen dan wel zonder omrander. Die kan ik er altij ...
Cool!!! Hij is zo mooi!! 馃グ ik wil de eerste weken ook zonder omrander.... ik wil haar kunnen zien hahahha

4 jaar geleden

Ik heb een hele retro rotan wieg... Als in, niet alleen mijn broer en ik hebben er ruim 30 jaar geleden in gelegen, maar ook mijn mama in de 50's 馃槃 Echt supercool, ben er zo blij dat die mijn moeders aanvallen van opruimwoede heeft overleefd al die jaren. En tja, een ledikantje is ergonomisch beter (deze is namelijk wel echt lager dan de huidige generatie wiegjes heb ik het idee), maar dat overleef ik ook wel weer. Voor nu vind ik het veel te tof dat in dit wiegje straks 3 generaties vrouwen hebben gelegen馃槏

4 jaar geleden

Ik heb deze rotan wieg

4 jaar geleden

Ik heb deze rotan wieg