19 Reacties

4 jaar geleden
Reactie op Okja
Ik heb hem staan!!! 馃グ ik twijfel alleen of het matrasje goed genoeg is wat ...
Mag ik vragen waar je het gekocht hebt? 馃槆

4 jaar geleden
Ik heb een super oude niet-beklede rotan wieg! Ook met antiek matras 馃槵 mn dochter vond m veel fijner dan haar verantwoorde ledikantje, we hebben haar alleen overdag in de wieg laten slapen maar ze sliep er super goed in. Riet van goede kwaliteit, t laat niet los. Je (partner) moet er alleen niet op leunen, die van ons is iig vrij instabiel.

4 jaar geleden
Reactie op Okja
Bij prenatal gekocht! 馃榾
Is de wieg niet heel laag? Ik begin te twijfelen namelijk 馃槦 voor als ik een keizersnede krijg gaat het me niet lukken met bukken denk ik

4 jaar geleden
Reactie op Okja
Matras is net zo hoog als ledikant

Ik heb het besteld 馃槉!! Alleen dan wel zonder omrander. Die kan ik er altijd nog bijbestellen als het nodig is.

4 jaar geleden
Ik heb een hele retro rotan wieg... Als in, niet alleen mijn broer en ik hebben er ruim 30 jaar geleden in gelegen, maar ook mijn mama in de 50's 馃槃
Echt supercool, ben er zo blij dat die mijn moeders aanvallen van opruimwoede heeft overleefd al die jaren. En tja, een ledikantje is ergonomisch beter (deze is namelijk wel echt lager dan de huidige generatie wiegjes heb ik het idee), maar dat overleef ik ook wel weer. Voor nu vind ik het veel te tof dat in dit wiegje straks 3 generaties vrouwen hebben gelegen馃槏