21 Reacties
5 jaar geleden
Ik heb gekozen voor de puckababy omdat ik het een fijn concept vind, de buikband die erin verwerkt zit zorgt ervoor dat je kleintje op ze plek blijft en niet in het slaapzakje kan schieten, de stof is fijn 100% katoen. En ja! Ik vind de printjes ook gewoon leuk 😍
Maar niet elk frummeltje vind het fijn om zo ingebakerd te zitten.
5 jaar geleden
Wij hebben een Puckababy 4 seizoenen slaapzak die geschikt is vanaf 6 maanden tot ruim 2,5 jaar. Je hoeft dus geen aparte zomerslaapzak en winterslaapzak te kopen en ze kunnen er heel lang mee doen. Verder sluit hij mooi aan bij het nekje en blijft hij mooi na veelvuldig wassen. Ik vind het dus wel het geld waard. Daarnaast hebben wij nog een Hema slaapzak, maar mijn dochter draagt liever de Puckababy slaapzak. Ik heb verder geen ervaring met de swaddles of de newborn slaapzakken. Mijn dochter sliep de eerste maanden zonder slaapzak onder een lakentje en dekentje.
5 jaar geleden
Wij zijn echt wel fan van Puckababy 🙈Die 4 seizoenen slaapzak is misschien prijzig, maar ik ben blij dat we die hebben! Ons zoontje heeft er jaren heerlijk in geslapen en hij gaat zeker 2,5 jaar mee, ipv vaker nieuwe slaapzakken kopen met andere lengte en seizoen. Het is echt persoonlijk maar in ons geval was goedkoop duurkoop (die andere zakken gingen niet zo lang mee en kwaliteit was ook minder)
We hebben nu de laatste slaapzak voor hem van puckababy; bag kids. En we hebben ook nog de wikkel gogo (bij de geboorte gebruikt in de maxicosi. Die hergebruiken we bij dit kleintje
5 jaar geleden
En Puckababy heeft tm 10 februari 20% korting met de code ForeverLove2021
5 jaar geleden
Ik vind de puckababy heel fijn! Beiden mijn kinderen hebben in alle slaapzakken ervan geslapen en is echt de investering waard!
Voor onze kleine meid heb ik toevallig net een nieuwe besteld, tot en met 10feb krijg je 20% korting!
Ik merkte vooral dat ze geborgen lagen te slapen, geen wapperende handjes en het maakte ze rustig.