13 Reacties

5 jaar geleden

Ik lees graag mee. Heb dit probleem over 3 weken.

5 jaar geleden

Ik heb een kip in tomatensaus met mozzarella gedaan van oven met friet erbij, als voorgerecht champignons gevuld met geitenkaas ook in oven en dessert gewoon taart

5 jaar geleden

Ik ben erachter dat ze bij Albert Heijn vegetarische filet americain hebben en vegetarische leverworst en bij de kaasboer hebben ze luxe kazen speciaal voor ons als zwangere vrouw

5 jaar geleden

Reactie op Manonv94

Ik ben erachter dat ze bij Albert Heijn vegetarische filet americain hebben ...
Kazen eet ik alleen gepasteuriseerd en dan ook de brie. Dus dat kan gelukkig wel. Vegetarische filet American eet ik al maar vind fuet zoooo lekker 😫

5 jaar geleden

Reactie op BarbieCrazyGirl

Ik heb een kip in tomatensaus met mozzarella gedaan van oven met friet erbi ...
Oh lekker allemaal. Alleen bedoelde ik meer hapjes wat je op tafel zet. 😳😘

5 jaar geleden

Kan je de fuet niet opwarmen? Aangezien salami op pizza ook gewoon mag 😉. Verder misschien toastjes met salade of zo, of groente met dip, vind ik zelf wel lekker in plaats van chips of zo

5 jaar geleden

Bijna alle kaasjes uit de supermarkt, warme gehaktballetjes, bitterballen, kipspiesjes etc. Een paar plakjes fuet gaat het echt niet gelijk verkeerd van. Wij zijn allemaal ook groot geworden en onze moeders aten en dronken nog veel meer wat nu niet meer mag. Gewoon genieten en als het bij 1x blijft is het geen probleem.

5 jaar geleden

Maak je wraprolletje met kipfilet, kruidenkaas, rucola etc. Gehaktballetjes, kazen, doe je toastjes met beleg wat je wel mag hebben. Gevulde eitjes, groenten met hummusdip, Je kan warme nachos serveren met dip. Warme hapjes uit de oven zoals bitterballen, feesthapjes etc. Picolinis, stokbroodje met beleg, lekker druifjes of snoeptomaatjes, zongedroogde tomaatjes. Kaasjes die goedgekeurd zijn voor zwangeren... Ik kan zo nog wel wat opnoemen denk ik. (Ik ben een Bourgondiër en normaal ook heel erg van de hapjes die nu even niet mogen)

5 jaar geleden

Reactie op mamavanjolene

Oh lekker allemaal. Alleen bedoelde ik meer hapjes wat je op tafel zet. 😳� ...
Ik heb pastei de kabeljauw, die gevulde champignons kaasjes salami, koekjes, tomatjes, enz.

5 jaar geleden

Reactie op BarbieCrazyGirl

Ik heb pastei de kabeljauw, die gevulde champignons kaasjes salami, koekjes ...
Salami (onverwarmd) wordt afgeraden he. Gekookte worsten kunnen wel.

5 jaar geleden

Oja nog een tip: Wat wij de laatste keer hebben gedaan met verjaardag: een kippiepan van kippie. Allemaal kiphapjes. Super lekker, super makkelijk. Ik weet niet of ze dat bij jullie in de buurt hebben. https://www.kippie.nl/kippiepannen/?gclid=Cj0KCQjw8fr7BRDSARIsAK0Qqr6EIOauVctJa7YdWEWJ_s4nTKOMeDSoVw-PGZORYfS2Xez3qIHjeccaAs8yEALw_wcB

5 jaar geleden

Gekookte worst, blokjes kaas, humus met groenten, nacho’s, gevuld eitje, knakworstje in bladerdeeg, dadels vullen met geitenkaas en er omheen ontbijtspek uit de oven, succes!! Geniet ervan

5 jaar geleden

Heb de app zwangerhap gedownload super handig!