3 Reacties

3 jaar geleden
Hier het zelfde al 4 dagen non stop hoesten. Vooral als hij in bed ligt. En ook 2x flink van over gegeven. Ook naar de huis arts geweest en kon niks vinden. Longen oortjes keel zag er allemaal goed uit. Ik maar me ook zorgen! 1 dag koorts gehad en toen hij in bed lag na 2uurtjes noodkreet hele rare bewegingen ontroostbaar en was mega afgekoeld. Van 39,1 na 2 uurtjes slapen naar 36,4.

3 jaar geleden
Reactie op Jstien
Hier het zelfde al 4 dagen non stop hoesten. Vooral als hij in bed ligt. En ...
Heftig hè. Jeetje wat maak ik mij zorgen om mijn meisje. Soms twijfel ik of ze geen kinkhoest heeft ofzo. Ze is er wel voor ingeënt.
Schikken hè, die temperatuurschommelingen. Ons meisje had van de week 35,8 en 2 uurtjes later had ze 38,2. Dokter zei dat we op moesten letten op koortsstuipen. Daar schijnen ze na 1 jaar en grotere kans op te hebben, zeker als zo schommelen met hun lichaamstemperatuur.

3 jaar geleden
Ons zoontje heeft dit ook gehad. Volgens de dokter was dit een virale infectie. Zelf ook 3 weken zwaar van afgezien. Na 2 dagen heel veel hoesten - tot bloedens toe door wondjes in de mond - is het pas beginnen beteren. Volgens de pediater gaan er serieuze infecties rond die lang kunnen aanslepen. Vooral rsv is de ronde aan t doen. Ons zoontje is beter geworden met combinatie van nurofen en perdolan en hoestsiroop. Maar dat laatste was volgens de dokter overbodig. Fin hier is t eindelijk beter. Maar ons zoontje heeft er wel 3 weken van afgezien. Vooral de schommelingen qua temperatuur duurde t langst. De hoest was t snelste beter