19 Reacties

3 jaar geleden
Is er iemand die dit ook in de ochtend en avond voor het naar bed gaan geeft?

3 jaar geleden
En waarom gebruiken jullie het?
M'n zoontje word steeds rond 3u wakker en heeft dan honger. Ik dacht dat de papfles misschien wat meer zou verzadigen. Helaas word hij nog steeds wakker snacjts. Ik heb wel t idee dat hij minder makkelijk poept nu. Ik ga vanavond kay zonder papfles naar bed brengen

3 jaar geleden
Ik gebruik het in de fruitpap als alternatief voor koekjesmeel.
Leek me ook ideaal omdat ons zoontje dat al wat gluten binnenkrijgt?

3 jaar geleden
Ja wij geven dit in de ochtend, maar merken dat ons zoontje een hele fles te heftig vindt. Dus nu maken we de pap dunner. Dan gaat het redelijk. We geven het omdat het het advies is van CB 😅🤷 en om de darmen te laten wennen aan granen. Niet voor het slapen gaan want dat schijnt helemaal niet te helpen voor doorslapen en soms juist darmen te prikkelen waardoor baby slechter slaapt

3 jaar geleden
Ik gebruik 8+ van ah eigen merk. Fles van 180 en dan 5 schepjes granen.
Als avondfles, zodat hij meer vol zit en dus lekkerder slaapt.
Hij is nu 6,5 maand

3 jaar geleden
Wij geven het met de avondfles, maar doen maar 1 tot 1,5 lepel door de fles omdat ze het anders veel te dik vind en de hele fles laat staan. Zou ik anders zelf ook niet op kunnen. Slaapt door, met of zonder papfles. Maar zonder papfles wordt ze snachts nog weleens wakker en dat heeft ze met pap niet.
Als ik haar wil laten oefenen met granen, kies ik liever brood.

3 jaar geleden
Gebruik het in de ochtend zoals voorgeschreven op de verpakking. 200ml en 3 schepjes, maar merkte na een tijdje dat ze het niet meer lekker vond. Ben overgestapt naar speltpap van AH die is wat milder. Ik geef het liever niet in de avond, want ze gaat er gelijk van poepen.

3 jaar geleden
Reactie op Ingebaas
Werkt dit? Ik heb het idee dat kay er niet beter door ging slapen
Ik heb het idee van wel. Wordt nu alleen nog maar om 4 uur wakker, eerst ook nog rond 24/1

3 jaar geleden
Wij geven het in de ochtend als pap met een lepel. Van de 180cc+6 van haar fles krijgt ze 60cc voor haar pap en de rest mag ze gewoon haar melk fles drinken. Ze vind de pap wel lekker maar niet hele bordje.. dus een klein bordje pap en daarna lekker melkie