18 Reacties

4 jaar geleden
Ik heb even in de mc Donalds app gekeken maar er staat alleen "visburger" niet wat voor vis... ik denk dat dit iets van witvis is. Maar helemaal zeker weten doe ik het niet. Het is in ieder geval goed verwarmd. Dus zou je alleen even achter moeten zien te komen of het een roofvis is. Maar ik vermoed niet dat er tonijn ofzo in zit.

4 jaar geleden
Op MC donalds website kun je de ingredi毛nten vinden. Als vis lijkt er Alaska Pollock in te zitten, geen idee wat dat is

4 jaar geleden
Ja dit mag je zeker eten. Ik eet dit al vanaf het begin van mijn zwangerschap en ben nu 22+3. Je moet het zien als een grote visstick burger. Geniet ervan 馃檪

4 jaar geleden
Reactie op Marina_F
Volgens mij is de burger van koolvis, (gefrituurde) dus dat kan je prima et ...
Nee doen ze niet me partner werkt in de Mac

4 jaar geleden
Reactie op Hua Mulan
Is veilig te eten. Heb de verpakking gelezen. Zitten geen rauwe producten i ...
McD is al netter dan bijna alle andere snackbars met hun machines, dagelijks pasteuriseren is in principe niet eens perse nodig (krijg je ijsvorming van etc), dus aan het pasteuriseren ligt het niet.. Volgens mij werkt Mac wel met z茅lf de machines schoonmaken, en dat is wel echt een klusje dat super secuur moet gebeuren, helemaal uit elkaar alles uitkoken etc eens in de 6 weken minimaal als ik me niet vergis..
Lang verhaal kort; ik werk in de fastfood en milkshake/softijs bij de McD, KFC en BK durf ik aan, elke andere snackbar zou ik ze sowieso mijden (zwanger of niet)

4 jaar geleden
McD is al netter dan bijna alle andere snackbars met hun machines, dagelijk ...
Ik ben restaurant manager van de maccie geweest. En eerlijk is eerlijk die apparaten worden niet overal goed behandeld. Daarom. Raad ik het af. De apparaten moeten volgens de richtlijnen iedere dag gepasteuriseerd worden. Iedere 2 weken nieuwe grote schoonmaak van de Shake apparaat. Gezien aangekoekte resten vastplakken

4 jaar geleden
Reactie op Hua Mulan
Ik ben restaurant manager van de maccie geweest. En eerlijk is eerlijk die ...
Oh dat is fraai馃檲 dus een mc flurry kan je dan ook maar beter overslaan?馃槶 Maar als ik het goed begrijp, dan zou je er listeriose van kunnen oplopen in het geval van slechte schoonmaak. Daar moet je dan ook wel ziek van worden toch? In de zin van dat je merkt dat het foute boel is..

4 jaar geleden
Reactie op Marina_F
Oh dat is fraai馃檲 dus een mc flurry kan je dan ook maar beter overslaan?馃槶 ...
Indd werkte voor mc Donalds Nederland. Deed ook controles in de mc Donalds niet alle Shake apparaten. Worden goed gedaan. Daarom raad ik het ernstig af voor zwangere vrouwen. Vooral niet bij de franchise mc Donalds. Dus nogmaals als je zwanger bent. Geen ijs of milkshake. Ik ben al eens ziek geweest. Dat was mc Donalds Belgi毛 in Antwerpen. Sommige mc Donalds slaan cyclus over voor de grote schoonmaak.

4 jaar geleden
Reactie op Hua Mulan
Indd werkte voor mc Donalds Nederland. Deed ook controles in de mc Donalds ...
Kan dat joh? Ik werk bij KFC, daar kan je het apparaat gewoon niet meer gebruiken als je schoonmaken overslaat of als je te laat bent.. Veel KFC鈥檚 hebben de schoonmaak van die apparaten uitbesteed trouwens, komt een professional voor..
Volledig off topic dit trouwens maar ben reuze nieuwsgierig 馃槄

4 jaar geleden
Kan dat joh? Ik werk bij KFC, daar kan je het apparaat gewoon niet meer geb ...
Bij mc Donald doet het personeel het zelf. Ik deed het zelf ook als personeelslid. En toen als crew trainer. En als manager ook. Toen ik restaurant manager werd. Niet meer gedaan. Maar wel de personeel correct getraind hoe het hoort.

4 jaar geleden
Ik had dus nooit verwacht dat ijses bij de maccie niet veilig zijn om te eten 馃槶 nu moet ik dus mcflurry鈥檚 ook missen 馃槄

4 jaar geleden
Iedereen moet natuurlijk zelf weten wat wel en niet te eten maar ik vind sommige dingen wel een beetje overdreven hoor. Straks kun je helemaal niets meer eten. Een vriendin van mij vond alles onzin en heeft 3 gezonde kinderen, evenals onze ouders allemaal (die wisten vroeger niet eens dat rood vlees onveilig kon zijn).
Maar goed, lekker doen waar je je goed bij voelt! 馃槉