25 Reacties

5 jaar geleden

Voor mijn gevoel zonde van het geld je weet na een paar x het flesje in de magnetron wel hoe lang hij erin moet om de juiste temperatuur te krijgen

5 jaar geleden

Natuurlijk kun je ook zonder, maar ik heb m wel op mn lijstje staan. Lijkt me ideaal, vooral ook snachts. Wil eerst borstvoeding proberen dus ik koop m voor nu nog niet. Wat de een handig vindt, vindt de ander zonde van het geld ☺️

5 jaar geleden

Nog nooit eerder gezien, ook niet gemist. Lijkt mij zonde van het geld.

5 jaar geleden

Reactie op Esli1234

Nog nooit eerder gezien, ook niet gemist. Lijkt mij zonde van het geld.
Wij maken gewoon een flesje met een deel koud water en een deel water uit de waterkoker. Op een gegeven moment weet je precies, hoeveel koud / versus hoeveel kokend voor de juiste temperatuur 😁

5 jaar geleden

Ik heb hem net besteld, zelf geen ervaring mee maar ik hoor overal dat dit ding echt een wereld van verschil maakt. Vooral snachts! 1 druk op de knop en het flesje is klaar. Met een pasgeboren baby maak ik het mezelf maar gewoon extra makkelijk 🙃

5 jaar geleden

Geldklopperij als je het mij vraagt. Gewoon een thermosfles en een gewoon koud flesje water doen hetzelfde werk...

5 jaar geleden

Ik heb er eerlijk niet eens over nagedacht dat het geldklopperij kon zijn... heb er serieus 3 gekocht. 1 voor boven, 1 voor beneden en 1 voor in de auto 🙈🙈 🤣🤣 achja beter hebben en het niet gebruiken dan andersom 😅

5 jaar geleden

Ik heb er eerlijk niet eens over nagedacht dat het geldklopperij kon zijn.. ...
Ik heb niet deze gekocht hoor maar gewoon een flessenwarmer zonder alle extraatjes zoals klontloos mengen enzo 😅

5 jaar geleden

Heb begrepen dat Je moet letten op hoeveel Watt van een apparaat... die van 500 watt schijnen lang te duren totdat een fles opgewarmd is... die van 700 watt hebben wat meer power

5 jaar geleden