25 Reacties

5 jaar geleden

Voor mijn gevoel zonde van het geld je weet na een paar x het flesje in de magnetron wel hoe lang hij erin moet om de juiste temperatuur te krijgen

5 jaar geleden

Natuurlijk kun je ook zonder, maar ik heb m wel op mn lijstje staan. Lijkt me ideaal, vooral ook snachts. Wil eerst borstvoeding proberen dus ik koop m voor nu nog niet. Wat de een handig vindt, vindt de ander zonde van het geld ☺️

5 jaar geleden

Nog nooit eerder gezien, ook niet gemist. Lijkt mij zonde van het geld.

5 jaar geleden

Reactie op Esli1234

Nog nooit eerder gezien, ook niet gemist. Lijkt mij zonde van het geld.
Wij maken gewoon een flesje met een deel koud water en een deel water uit de waterkoker. Op een gegeven moment weet je precies, hoeveel koud / versus hoeveel kokend voor de juiste temperatuur 😁

5 jaar geleden

Ik heb hem net besteld, zelf geen ervaring mee maar ik hoor overal dat dit ding echt een wereld van verschil maakt. Vooral snachts! 1 druk op de knop en het flesje is klaar. Met een pasgeboren baby maak ik het mezelf maar gewoon extra makkelijk 🙃

5 jaar geleden

Geldklopperij als je het mij vraagt. Gewoon een thermosfles en een gewoon koud flesje water doen hetzelfde werk...

5 jaar geleden

Ik heb er eerlijk niet eens over nagedacht dat het geldklopperij kon zijn... heb er serieus 3 gekocht. 1 voor boven, 1 voor beneden en 1 voor in de auto 🙈🙈 🤣🤣 achja beter hebben en het niet gebruiken dan andersom 😅

5 jaar geleden

Ik heb er eerlijk niet eens over nagedacht dat het geldklopperij kon zijn.. ...
Ik heb niet deze gekocht hoor maar gewoon een flessenwarmer zonder alle extraatjes zoals klontloos mengen enzo 😅

5 jaar geleden

Heb begrepen dat Je moet letten op hoeveel Watt van een apparaat... die van 500 watt schijnen lang te duren totdat een fles opgewarmd is... die van 700 watt hebben wat meer power

5 jaar geleden

Ik heb een apparaat van Tommee Tippee en ik zweer erbij. Echt zo makkelijk. Moet zeggen dat ik hem gekocht heb voor 50 euro op de negenmaandenbeurs 2 jaar geleden. In de magnetron opwarmen wordt afgeraden en dat gekloot om het op de juiste temperatuur te krijgen..

5 jaar geleden

Mijn schoonzus heeft zoiets en ze zweert erbij. Bij dr eerste gebruikt en nu bij dr 2e weer. Ze heeft t me ook zeker aangeraden om te kopen.

5 jaar geleden

Ja ik ga deze ook aanschaffen mocht mijn bv niet lukken

5 jaar geleden

Oh ik lees mee! Ik zat eerst te denken aan een waterkoker met tempratuur regeling maar misschien is dit ook wel wat.

5 jaar geleden

280 euro.. het is dat ik op de bank zat anders was ik van schrik gevallen denk ik 😂😂 Ik had er ook naar gekeken en twijfelde over deze https://www.mamaloesbabysjop.nl/babymoov-milky-now-flessenbereider-a002301?channable=01abc16964003732353132ea&gclid=Cj0KCQiA6t6ABhDMARIsAONIYyx8l0tfpsSRGXs3jw9blTq94QalBT5ryzXglPoWOL1pe34aiCsLqHUaAlOkEALw_wcB Of deze https://www.baby-dump.nl/product/voeding/432/tommee-tippee/4887/tommee-tippee-perfect-prep-machine-white/124949/?gclid=Cj0KCQiA6t6ABhDMARIsAONIYyxVFojKqIRlGx6x6IfRF8zr0S2vhRuiOPGsn5NG_UcEbfV_Ua41h-8aAje6EALw_wcB En dat vond ik al dure opties, als je bedenkt dat de fles ook in de magnetron kan of met een instelbare waterkoker op de juiste temperatuur. Wij gaan waarschijnlijk een magnetron op de babykamer zetten

5 jaar geleden

Reactie op Juless

280 euro.. het is dat ik op de bank zat anders was ik van schrik gevallen d ...
Ja, wat een geld 😂 ik ben blij met een kraan en waterkoker.

5 jaar geleden

€280 vind ik te veel. Denk dat ik met een Alecto flessenwarmecen sterilisator ook vooruit kom

5 jaar geleden

Flessenwarmer zou ik echt niet voor gaan die dingen duren zo lang! Als ik een meerling zou verwachten zou ik zeker voor die baby-brezza gaan trouwens, alles voor gemak en snelheid dan!

5 jaar geleden

Water in NL is zo schoon dat warm water uit de kraan ook gewoon mag hè. De eerste weken niet, maar na een week of 8/10 maak ik de flesjes altijd klaar met warm water uit de kraan. Voel je méteen of je de juiste temperatuur hebt. Wat een onzin die dure flessenwarmers etc, wat onnodig lang duurt als je baby om voeding loopt te schreeuwen ;-)

5 jaar geleden

Mama maffia, kom maar doorrrrrrr