8 Reacties

4 jaar geleden

Als het voor haar werkt, zou ik het gewoon doen.

4 jaar geleden

Doen wij al maanden! Wel allebei Hero maar hij kreegt 2 scheppen hero comfort 2 en 4 scheppen hero 2. Wij bouwen heel langzaam af (elke maand een schep comfort minder) werkt hier ook super goed. Had hier ook moeilijke ontlasting

4 jaar geleden

Geen ervaring met mengen maar waarom niet? Onze kinderarts raadt evian flessenwater aan en sinds we dat doen elke dag stoelgang!

4 jaar geleden

Dank jullie!! Maar ik heb het mengen zojuist gestaakt 馃檲 Mn dochter spuugde al veel maar nu was het echt heel erg!! Ruikt ook onwijs zuur... ik ga Hero nutrasense 2 met Hero comfort 2 mengen. Hero nutrasense 2 krijg ik morgen binnen (online besteld) en de comfort krijg ik eind van de week, begin volgende week. Dit moet namelijk vanuit NL komen aangezien ze dit hier niet hebben 馃槚 wat vinden jullie een goed plan? Eerst vanaf morgen (in 1 keer of in stappen) overstappen op de nutrasense 2 en aanvullen met comfort zodra ik die binnen heb? Of in 1 keer overstappen op hero (dus gemengd) zodra ik compleet ben met de zendingen?

4 jaar geleden

Reactie op Romana91

Doen wij al maanden! Wel allebei Hero maar hij kreegt 2 scheppen hero comfo ...
Oh, voordat ik het vergeet te vragen! Welke speen gebruik je voor de fles? Of gewoon dezelfde? We zitten met de standaard voedingen nu op speen 2 van dr brown.

4 jaar geleden

Reactie op Rachelle1989

Oh, voordat ik het vergeet te vragen! Welke speen gebruik je voor de fles? ...
Wij gebruiken ook de dr brown speen 2! Toevallig! Gaat hier goed, doet ongeveer 15min over een fles van 200ml. Welke fles gebruik je? En over het overstappen: ik zou zelf gewoon overstappen met voeding zodra je compleet bent, maar mijn kind is geen spuger dus helaas geen ervaring mee.

4 jaar geleden

Reactie op Romana91

Wij gebruiken ook de dr brown speen 2! Toevallig! Gaat hier goed, doet onge ...
Super fijn!! Wij gebruiken de brede hals flessen van dr brown. Gaat dat ook goed met het ventiel? Of gebruik je andere flessen? Thanks voor het advies 馃槉

4 jaar geleden

Reactie op Rachelle1989

Super fijn!! Wij gebruiken de brede hals flessen van dr brown. Gaat dat ook ...
Wij gebruiken de difrax daar passen ook de dr brown spenen op. Andersom trouwens ook! Maar als je mengt denk ik dat het ventiel geen probleem is hoor. Graag gedaan 馃槉