10 Reacties

3 jaar geleden

Bij hema heb je nu 40% korting. Scheelt n hoop, maar alsnog duur geintje😉. Wij doen wel digitaal, maar van 0-6 en 6-12 en dan vanaf nu elk jaar gewoon 1 boek. Inplakken word ik echt gek van, irritant gedoe met plakkertjes 🙈🤣

3 jaar geleden

150 is wel veel. Ik maak elk jaar een boek met de leukste momenten met de familie. Verder ga ik nog wat leuke foto's afdrukken en in een mapje bijhouden voor haar later. Je moet misschien eens enkele sites vergelijken maar ik betaal meestal rond de 80 euro voor 100 pagina's.

3 jaar geleden

Ik ben er momenteel ook mee bezig. En er zit druk achter: wil bij het verjaardagsfeestje van mn zoontje een fotoboek cadeau geven aan de grootouders en meter en peter. Ik ben met albelli aan de slag. Vind het heel gebruiksvriendelijk online en neem de kost er dan maar bij. Weet zeker dat er veel in gekeken zal worden 😀🥰

3 jaar geleden

Ik maak ze digitaal. Een 1e jaarboek en daarna gewoon tot het boek vol is (2,5 jaar per boek ongeveer). Het is duur, maar beter bestel je sowieso niet zonder goede actie. (Bij Albelli is er altijd wel 20% korting, maar regelmatig veel betere acties, waardoor het aanzienlijk aantrekkelijker is.) K was voor het jaarboek van de jongste nu 55 euro kwijt. En als je foto's zelf afdrukt en inplakt ben je ook het nodige kwijt aan afdrukken en album etc.

3 jaar geleden

Zelf inplakken, heerlijk! Heb al een fotoalbum vol van 0-6maand 😅 Waarschijnlijk als mijn dochter wat ouder is zal ik overgaan op digitale fotoboeken. Maar voor nu, heb ik weer een mapje van 6-heden met 224 foto's erin. Vandaag haar verjaardagfeestje gehad dus even die foto's uitzoeken en bewerken en dan ook weer bestellen 🥰 Vorige keer was ik 25 euro kwijt voor 180 foto's en album had ik gekregen als kraamcadeautje (m'n moeder weet dat ik van inplakken hou en fotografie is m'n hobby😂)

3 jaar geleden

Ik maak fotoalbums bij cewe. Een heel fijn programma en helemaal niet zo duur.

3 jaar geleden

Bij m'n eerste alles ingeplakt. Kon ik er ook mooi Wat bijschrijven wanneer 't was en waar enzo. Nu nog niet gedaan van mn tweede en twijfel ook tussen digitaal en analoog. Digitaal is voordeel dat je verschillende maten foto's kan doen (soms tenminste) en dat je niet zelf hoeft te plakken. Maar puzzelen met welke foto waar is zowel digitaal als analoog. Ik denk alleen dat digitaal duurder is. 150 ben ik niet tegen gekomen, maar wel 50 tot 80. Terwijl afdrukken bij bijvoorbeeld foto.com echt niet duur is! En dan een album halen bij action, hebben ook mooie en kwaliteit is prima. Ben je echt maar 20 a 30 euro kwijt. Het kost wel even tijd, maar dat is digitaal ook. Denk dan gewoon persoonlijke voorkeur?

3 jaar geleden

Bij Kruidvat laten afdrukken en dan zelf plakken. Dan kan je op dat moment nog kiezen wat je waar plakt en tekst of tekeningen bijvoegen! Super fijn. Vergt wel wat moeite. Mijn laatste album is geëindigd met de positieve zwangerschapstest. Ondertussen is ze al 1 jaar. Dus ik moet dringend nog eens foto’s laten afdrukken!

3 jaar geleden

Ik heb veel vakantie boeken en ons trouw album digitaal gemaakt en wil nu ook echt aan de slag gaan met ons zoontje zijn eerste jaar boek. Heb ook wel getwijfeld over inplakken maar ga toch voor digitaal. Je hebt vaak aanbiedingen en kortings acties dus zou daar zeker even op letten!

3 jaar geleden

Ik heb om de 3 maanden een zooi foto's besteld en zelf ingeplakt. Tot de 9 maanden is dat gelukt maar ik merk dat er de laatste maanden minder tijd voor is. Dan is bestellen achteraf makkelijker. Haar verjaardagsfeestje hebben wij met polaroids geschoten dus dat valt mij nog mee!