12 Reacties
MOD
5 jaar geleden
Ik maak (sinds het begin van onze relatie) iedere twee jaar een jaaroverzicht. Aanrader is wel om het eind van iedere maand foto's te selecteren en die in een mapje of gelijk in het fotoboek (ik gebruik zelf altijd Pixum) te zetten, anders weet je niet waar je moet beginnen na 1 of 2 jaar😅 Dit wil ik ook gaan doen voor de kleine😊 Ik kijk even op hoeveel pagina's ik na een jaar uitkom bijvoorbeeld, want van ieder jaar een apart boek is wel veel, dus denk per 2 jaar en uiteindelijk nog meer.
5 jaar geleden
Reactie op 2021Baby1
Ik maak (sinds het begin van onze relatie) iedere twee jaar een jaaroverzic ...
Ik doe echt net hetzelfde. Elke twee jaar vul ik ons fotoalbum aan. Nu heb ik een extra album gekocht voor de baby. Daar moet ik wel nog aan beginnen, maar we houden al de uitslagen, echo's buikfoto's en dergelijke bij om daar dan in te kleven. Wat leuke tekstjes en tekeningen en voila 😍🙏
5 jaar geleden
K maak zelf al jaarboeken voor ons zelf en voor mijn zoontje heb ik een boek van het 1e jaar gemaakt, met bij iedere maand een klein verhaaltje. Vanaf dit punt ga ik gewoon een boek maken, als die vol is, ga k door met de volgende. Vermoed zo'n 2 jaar per boek. Maak het dmv Albelli.
5 jaar geleden
Ik plak nu vrij veel in mijn zwangerschapsdakboek bij
Als ons kindje er is wil ik apart fotoboek voor haar, elke maand check ik even welke foto's ik wil houden, zo wordt het niet een te groot project. En die print ik dan en plak ze in in 1 groot album. Of ik maak eerst digitaal per maand een klein fotoboekje.
Ik deel deze in aparte wapgroep met mijn man, zodat we het allebei digitaal de mooiste hebben
5 jaar geleden
Ik kocht een aantal invulboeken via studijoke. Hele fijne stijl en genoeg ruimte voor foto’s en extra’s.
5 jaar geleden
Ik maak foto albums op Albelli. Ik gebruik de app op de iPad. Het is zo makkelijk en zo snel gedaan. Ik wil elk jaar een boek maken, maar ik wil ook een fotoboek van de kraamvisite. En ga wel een plakboek maken met alle kaartjes die we hebben gekregen en nog gaan krijgen. En ik heb wel een 1 jaar invulboekje gekregen van mijn vriendinnen
5 jaar geleden
Reactie op Sam2185
Voor foto’s heb ik de volgende tip gehad. De app PicYourMoment. Je kunt dan ...
Ik ga kijken! Je maakt al te snel te veel foto's die op elkaar lijken, lijkt me mooie app!
5 jaar geleden
Misschien heel raar...
Maar ik heb een Gmail account aangemaakt al voor de kleine waar ik alles maar dan ook alles naar verzend zoals foto’s noem maar op.
Zodat ik later allemaal mooi in een boek kan zetten en voor haar heb ik dan al een e-mail account met haar naam en achternaam.
5 jaar geleden
Ik probeer elke maand digitaal het foto album een update te geven. Het was nogal veel werk van het eerste jaar alles in 1x te doen, dus nu probeer ik het 1x in de maand 1x in de 2 maanden bij te houden!