13 Reacties

5 jaar geleden

Hier hetzelfde😅 zijn gamekamer (/rommelkamer/waskamer) is nu de babykamer dus zijn bureau staat nu in onze slaapkamer, maar hij gamet altijd met een koptelefoon op. Dus het enige wat ik (en de kleine) hoor is als ie met z'n medegamers praat (nja, of schreeuwt soms 😂)

5 jaar geleden

Ik snap je volledig, maar langs de andere kant hoort je baby die geluiden nu ook en hoor je het schieten ook in films en tijdens het nieuws. Ik heb doorheen de zwangerschap er wel op gehamerd dat hij moest stoppen met scheldwoorden te gebruiken tijdens z'n gamen en dat is dus gelukt 🙈

5 jaar geleden

Ik game hier zelf elke dag.🙈 Voor mij echt ontspanning en geeft me rust en een bezigheid. Ik zet het geluid niet super hard. Hard geluid wordt sowieso afgeraden, dat geldt ook voor boren, harde muziek luisteren etc. Maar verder zou ik niet weten hoe dit een kind " beschadigd".

5 jaar geleden

Mijn man is een fanatieke gamer en gamed waar ons zoontje bij is (uiteraard geen bloedspekatakel enz) en het interesseert onze kleine man totaal niet

5 jaar geleden

De kleine hoort misschien alle schietgeluiden maar heeft geen idee wat het betekent/ waar het voor staat

5 jaar geleden

Snap wel wat je bedoelt. De baby weet niet wat het is maar het klinkt wel heftig denk ik, niet een heel rustgevend geluid. Ik zeg: draadloze koptelefoon 🎧

5 jaar geleden

Ik heb me t zelfde afgevraagd! Mijn vriend en ik zijn op dit moment 24 aan t bingewatchen.. komt ook n hoop geschreeuw en geschiet bij kijken.. dacht baby weet miss idd niet waar t voor staat, maar helemaal positieve geluiden zijn t ook niet.. hoe gaan jullie daarmee om?

5 jaar geleden

Reactie op Lausjeboompjebeestje

Ik heb me t zelfde afgevraagd! Mijn vriend en ik zijn op dit moment 24 aan ...
Ja dat gevoel heb ik dus ook heel erg dat het vooral niet echt positief is... Ergens denk ik meid maak je niet zo druk, maar aan de andere kant wil ik geen negatieve dingen voor haar. Blijft lastig want is toch echt het enige waar mijn vriend nee kan ontspannen

5 jaar geleden

De kleine hoort misschien alle schietgeluiden maar heeft geen idee wat het ...
Ik denk er net zo aan. Het zijn geluiden die bij het leven horen. Het waardeoordeel positief/negatief hangen jullie als omgeving van je kind er aan. Het is toch een positief iets dat je vriend er van ontspant, maakt dat het geluid dan niet positief? Pas op dat je geen curling ouder wordt 😉

5 jaar geleden

Reactie op Danithi

Ik denk er net zo aan. Het zijn geluiden die bij het leven horen. Het waard ...
Ja daar heb je ook helemaal gelijk in!!!

5 jaar geleden

Reactie op Danithi

Ik denk er net zo aan. Het zijn geluiden die bij het leven horen. Het waard ...
Dit ja, het is net wat voor waardeoordeel je er zelf aan geeft. Knallen hoor je bij een schietspel, maar ook bij sommige series of films, als je het nieuws kijkt, horen we ook met oud en nieuw, en ook bij een verbouwing waar een paal de grond ingeslagen wordt.. Als een kind bepaalde geluiden nooit hoort, wordt het alleen maar bang als het wel een keer zoiets hoort. Dat lijkt mij een ergere "beschadiging".

5 jaar geleden

Ik en mijn vriend zijn ook gamers. Maar om geluiden te verminderen gebruiken we gewoon oortjes. Nog laatste dagjes en baby is er ook

5 jaar geleden

Reactie op Lausjeboompjebeestje

Ik heb me t zelfde afgevraagd! Mijn vriend en ik zijn op dit moment 24 aan ...
Je baby weet nu nog niet of het positieve of negatieve geluiden zijn, het is jullie en nu vooral jou reactie op de geluiden die iets positiefs of negatief maken. Dus als jij heel de serie gespannen zit te kijken, moet je misschien iets anders aanzetten maar anders lekker series kijken samen.