23 Reacties

4 jaar geleden

Met een maand was ie hier weg

4 jaar geleden

Die van ons hangt er ook nog steeds hoor! Ik heb een raambord op het raam van haar geplakt. Super leuk. En ben eigenlijk ook niet van plan om het 123 weg te halen (stiekem ook omdat ik een grote spin zag)
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

4 jaar geleden

Mij is verteld na 6 weken 🤔 maar bij ons heeft ie ook 4,5 maand gehangen 😅

4 jaar geleden

Wij hebben met beide kinderen na 3 maanden weg gehaald. Het weekend voor mijn verlof eindigde.

4 jaar geleden

Wij hebben ons geboortebord e.d. zo'n 2.5 maand laten staan

4 jaar geleden

Die van ons hangt ook nog steeds hoor, ze is nu 4 maanden. Vind hem veel te leuk om weg te halen😁

4 jaar geleden

Met 3 maanden weggehaald en knap het nu op om op haar kamertje te hangen

4 jaar geleden

Wij hebben de onze eraf gehaald toen hij 3 maanden was. Ik zou zeggen, vooral doen wat jullie willen!!

4 jaar geleden

Ik zag deze van de week voorbij komen.... hahahahhahaaha

4 jaar geleden

Rond 6 weken

4 jaar geleden

Wij hadden een houten ooievaar, die hebben we 1 maand laten staan.we wonen in een kleine straat waar heel veel baby´s op komst waren/zijn en op den duur zag je overal ooievaars. 🙈 Van de buurtwerkers hier kregen we een affiche waarop stond 'gefeliciteerd met je ouders, Rosalie!´ Dit vonden we zo leuk dat dit toch wat langer voor het raam mocht blijven hangen. 😁Tot een week of 8.

4 jaar geleden

Ik heb t laten hangen tot ik weer aan het werk ging, 3 maanden en een week.

4 jaar geleden

Reactie op Thvd2021

Ik zag deze van de week voorbij komen.... hahahahhahaaha
Fantastisch!

4 jaar geleden

Bij ons heeft alles gehangen tot een maand of 2 a 2,5 daarna weggehaald

4 jaar geleden

Grappig topic! Wij hadden een ooievaar gekregen die voor mijn gevoel echt veel te vroeg weer weg ging, na een week of zes?? Ook hadden we een houten naam slinger gekregen die aan de deur hangt. Ik dacht vantevoren tot aan het einde van mijn verlof, maar hij hangt er nog steeds en nog geen zin om het weg te halen 😇

4 jaar geleden

Hier de raam met de tekst nog niet gewassen (al de andere ramen ook niet, want wie heeft daar nu tijd voor) ik laat het nog even staan. Vindt het zo fijn om te lezen. 😍😍

4 jaar geleden

Wij hadden het überhaupt niet 😁. Maar hier in de buurt hangt al drie jaar een geboorte sticker op een raam, dus kan zo lang je maar wil

4 jaar geleden

Toen de babyborrels geweest waren dat was 3 maanden later. Ik vond het wel welletjes 😅

4 jaar geleden

Hier na 3 maanden. Er fietsten twee jochies voorbij en zei: staat dat bord er nog steeds? Die baby is al 2 weken oud! Ik heb het bord nog niet weg kunnen doen, staat zielig in een hoekje in de schuur 🙈

4 jaar geleden

Bij ons was het geboortebord na 2 dagen al kapot gewaaid😔😔 anders had ‘ie twee maandjes blijven staan denk ik.