40 Reacties

4 jaar geleden

Zonder foto. Wij hebben een kaartje met 2 grote beren erop en een baby beer. Als we dan voor een tweede (en evt meer) gaan willen we er steeds meer kleine beren bij zetten zodat het kaartje in dezelfde sfeer blijft. Directe familie krijgt wel een foto via whatsapp o.i.d. maar ik vind niet dat iedereen die een geboortekaartje krijgt gelijk een foto hoeft te hebben (vrienden die wat verder weg staan, familie die we nauwelijks zien etc.)

4 jaar geleden

Zonder! Als ze hem willen zien komen ze maar langs

4 jaar geleden

zonder foto... de meeste foto’s in het begin zijn niet altijd flatterend van baby’s, ondanks dat je je eigen kind uiteraard wel de mooiste vind 🥰 maar ik verkies altijd zonder foto... die met foto die ik ooit al heb gekregen vond ik nooit echt ‘mooi’ 🤷🏼‍♀️

4 jaar geleden

Wij hebben bewust gekozen geen foto, we vinden het meer een vleeskeuring idee hebben😅 dat ze al oordelen voordat ze de baby hebben gezien. Als ze de baby willen zien, komen ze maar gezellig langs.

4 jaar geleden

Zonder, het kaartje wordt door een illustrator gemaakt en mijn twee oudste kinderen worden wel op het kaartje getekend

4 jaar geleden

Zonder 😊

4 jaar geleden

Zonder, reden voor iedereen om hem in het echt te komen bewonderen 😊. Ik vind persoonlijk een kaartje zonder ook mooier.

4 jaar geleden

Kaartje zonder foto. Vrienden en familie gaan nog heel veel foto's en filmpjes krijgen via WhatsApp 😜

4 jaar geleden

Met foto ❤️ bij ons zoontje ook gedaan en gaan we nu weer doen 😁

4 jaar geleden

Wij doen zonder. Geen zin om in de kraamweek mijn best te gaan doen/stressen op een mooie foto die in elk kaartje zal komen te staan. 🙃

4 jaar geleden

Wij doen een kaartje met fotolabel eraan, vind dat super leuk eruit zien. Mocht de foto nou echt niet mooi worden dan doen we geen label... geen druk dat het moet dus 😊

4 jaar geleden

Mijn vriend wou met maar we gaan zonder doen, want als de baby er met klemmen uitgehaald moet worden of zo of blijft steken of weet ik veel wat dan is die niet direct fotoproof en dat zou mij persoonlijk druk en stress opleveren. Ons compromis is dat we een foto zullen doen op het bedankkaartje voor diegenen die komen bezoeken en/of iets kopen.

4 jaar geleden

Met foto, weet nog niet zeker of gezichtje erop komt.. dat ligt er een beetje aan dan. Ik vind het juist fijn dat iedereen een fotootje krijgt nu in corona tijd, hoeven ze niet gelijk langs te komen 😅 maar denk dat het ook afhankelijk is naar wie je allemaal kaartjes gaat sturen

4 jaar geleden

Sowieso zonder foto. Vind dat persoonlijk niets.

4 jaar geleden

Zonder foto, dit omdat ik volgende week wordt ingeleid op 37 weken en er altijd een kans op complicaties kan ontstaan, dit zou inhouden dat ze mogelijk de couveuse in moet. Toch wilde ik wel iets anders dan een standaard kaart daarom dat wij voor deze gaan🥰🥰

4 jaar geleden

Reactie op Bommetje91

Zonder foto. Wij hebben een kaartje met 2 grote beren erop en een baby beer ...
Leuk idee van die beren 😊. Wij sturen de kaartjes alleen naar familie en vrienden waarmee we veel contact hebben, dus niet 'iedereen' zou de foto op een geboortekaartje bij ons zien

4 jaar geleden

Reactie op Sevyfay

Wij doen zonder. Geen zin om in de kraamweek mijn best te gaan doen/stresse ...
Haha groot gelijk! Mijn vriend is fotograaf, dus ik denk dat hij sowieso wel veel foto's gaat schieten 😜

4 jaar geleden

Wij doen zonder, vind zonder mooier én minder gepruts Mensen met wie we veel omgaan krijgen wel fotootje via wap

4 jaar geleden

Hier ook zonder foto. Zelf vind ik het niet zo mooi.

4 jaar geleden

Zonder foto! Vind zelf kaartjes zonder foto gewoon mooier. Foto sturen we via whatsapp naar vrienden en familie :)