5 Reacties

5 jaar geleden

Ik kom, op deze vroege ochtend, niet veel verder als wat ik hieronder heb 😁 Word ik een jongen of meid? Want papa en mama zijn het briefje kwijt. Willen jullie het vertellen? Dan kunnen wij elkaar in deze mooie periode vergezellen.

5 jaar geleden

Lieve opa en oma, een berichtje van de kleine uk, Papa en mama maken zich een beetje druk.. Bij de laatste echo hebben ze op laten schrijven, word ik een jongen, of toch een meisje? Dat staat opgeschreven onder dit lijstje. Aan jullie samen de eer, dus vertel het nu maar snel. Want de spanning is niet meer te houden, dat voelen jullie toch wel? Zoiets?

5 jaar geleden

Mijn oogjes zijn nog dicht, mijn handjes nog heel klein In mamas buik zit ik warm, daar is het fijn Maar als ik straks kom kijken in mijn schattige kleine kleren Moet ik nog heel veel in dit nieuwe leven leren Hoe is zal heten en wie is zal zijn Dat is voor nu nog een groot geheim Mijn ouders willen het graag weten Kijk papa begint spontaan te zweten Kunnen jullie ze uit hun lijden verlossen Wie het gaat vertellen, mogen jullie om tossen In deze envelop zit het verlossende woord Zeg het luid zodat iedereen het hoort Ik ben straks een iets minder groot geheim En stiekem vinden we dat allemaal heel fijn Veel liefs van jullie kleine spruit Het gedichtje is nu echt uit. Zoiets? ☺️

5 jaar geleden

Wat zijn jullie allemaal creatief. Echt heel leuk. Bedankt

5 jaar geleden

Ik heb deze geschreven een tijdje terug. Misschien kun je hem een beetje aanpassen als je m leuk vindt? (Bijvoorbeeld de laatste twee regels van de eerste strofe) Kleine handen Kleine voeten Een goede gave, het volmaakte geschenk. Je moet haast wel van boven komen. Droom maar hele fijne dromen. Kleine ogen Kleine oren Ons leven vol liefde, geloof en hoop. Liefde van deze drie het meest. Het vertrouwen hierin is nooit weg geweest. Liefde zullen we je geven in overvloed, al kunnen we je nog niet ontmoeten en ben je nog klein. Iedereen zal het beamen: Dit moet toch echt een wonder zijn.