15 Reacties

4 jaar geleden

Ik kook alles in een pan.. Dus aardappels groente en gehakt bij elkaar.

4 jaar geleden

Ik bak het rul en voeg het daarna toe. Hier net 9 maanden en eet eigenlijk alles prima mee.

4 jaar geleden

Reactie op Isa_1987

Ik bak het rul en voeg het daarna toe. Hier net 9 maanden en eet eigenlijk ...
Hier idd ook t zelfde rul bakken. En eet ook alles prima. Echt fijn. Nu maar hopen dat dit zo blijft 馃槉

4 jaar geleden

Ja die van mij eet ook echt alles maar dacht misschien te hard

4 jaar geleden

Hier bak ik het gehakt rul. Gaat er makkelijk in. Dochter van 10 maanden eet eigenlijk alles al dus doe er verder niks mee.

4 jaar geleden

Ik bak het rul voor door de pasta heen en maak er soms balletjes of burgertjes van

4 jaar geleden

Ik heb ergens een recept gelezen om er fijn gesneden tomaat doorheen te doen. Dan blijft het sappiger. Zeker bij rundergehakt. En als je het na het bakken in aluminium folie doet als het toch wat te hard is gegaan dan is het ook daarna minder krokant.

4 jaar geleden

Reactie op Lisvos

Jaa zo doe ik het ook!!!!

4 jaar geleden

Ik doe er iets "vochtig" bij 馃榾: tomaat of courgette. Of gewoon een bodempje water mee in de pan tijdens het bakken

4 jaar geleden

Reactie op Lisvos

En hoe geef je dit dan? Gewoon in stukjes of pureer je dit nog?.. wij pureren nog maar weten ook dat ze grotere stukjes moet gaan leren eten. Maar hoeee

4 jaar geleden

Reactie op Michelle Hol

En hoe geef je dit dan? Gewoon in stukjes of pureer je dit nog?.. wij purer ...
Met een stamper doe ik het. Kan je zelf bepalen hoe grof je het doet.

4 jaar geleden

Het gehakt rullen en dan geven 鈽猴笍

4 jaar geleden

En geven jullie het dan met een lepel of laat je met handen eten? Daar ben ik dan weer benieuwd naar 馃槄

4 jaar geleden

Hier is ons mannetje dol op gehaktballetjes! Gewoon van alleen gehakt. Ook n keertje gemaakt met ei en wat (boekweit)bloem, dan is t iets zachter. Hij is t gelukkigst als ie in elke hand n bal heeft, en happen maar 馃槀馃槄