13 Reacties

2 jaar geleden

Oh hier ook gekke volgorde, 2 voor en 2 onder tanden en 4 kiezen 😂 voor de rest niks🫣

2 jaar geleden

Is idd wel een gekke volgorde, maar zou me nog niet teveel zorgen maken hoor, mijn zoontje had heel lang alleen voortanden en nu ineens komt alles tegelijk door. Plaatje kwam ik toevallig vandaag op instagram tegen

2 jaar geleden

Bij alle kindjes is het anders. Hier kreeg ze tussen 6,5 maand en 8,5 maand 8 tand kort achter elkaar (4 boven en 4 onder) nu lijken alle kiezen tegelijk te komen. Er is al 1 kies helemaal door en de anderen zullen ook snel komen samen met de hoektanden.

2 jaar geleden

Boven tanden bedoel ik 😂

2 jaar geleden

Haha hier ook! 4 boven tandjes, 2 onder en 1 kies onder 😅

2 jaar geleden

Hier 2 onder, 4 boven en inmiddels 4 kiezen. Klopt ook niet helemaal volgens de schema's 😂 hij is nu 17 maanden

2 jaar geleden

Hier ook 4 tandjes boven, 2 onder, en 3 kiezen en volgens mij komt de 4e kies eraan

2 jaar geleden

Hier kwamen de 1e 8 tanden vrij langzaam na elkaar (met tussenpozen). Toen in een klap 4 kiezen en daarna in een klap de 4 hoektanden (beide echt drama!) Hopelijk nu even rust tot de laatste kiezen....😅

2 jaar geleden

Hier op 16maanden ook een gekke volgende: 4 boven, 2 onder en sinds vorige week zijn er 2 kiezen onderaan aan het doorkomen

2 jaar geleden

Onze dochter heeft 3 tanden boven en 6 tanden onder inclusief 2 kiezen. Het tandje naast haar rechter (boven) voortand komt maar niet door 😅😂

2 jaar geleden

Hier al 8 snijtanden, 4 kiezen en 1 hoektand 🥴. Die andere hoektand boven zit klaar maar komt er maar niet door. 2 onderste kiezen en die hoektand hebben een paar dagen voor flink wat drama gezorgd, het arme kind sloeg zich in het gezicht van pijn en ellende 😪

2 jaar geleden

Wij hebben de laatste weken een eindsprint gehad. Nu zijn alle tanden en kiezen door 🙈

één jaar geleden

Zoontje is bijna 2.5 en mist nog steeds 2 voortanden.. kans is groot dat ze niet meer komen