Mijn zoontje heeft al tijdje (sinds 12 mnd) 4 tanden. 2 boven en 2 onder. Nu met 16 mnd komen er 2 hoektanden boven door en verder nog niks. Haha 6 totaal is nu de tussenstand
Is idd wel een gekke volgorde, maar zou me nog niet teveel zorgen maken hoor, mijn zoontje had heel lang alleen voortanden en nu ineens komt alles tegelijk door. Plaatje kwam ik toevallig vandaag op instagram tegen
Bij alle kindjes is het anders. Hier kreeg ze tussen 6,5 maand en 8,5 maand 8 tand kort achter elkaar (4 boven en 4 onder) nu lijken alle kiezen tegelijk te komen. Er is al 1 kies helemaal door en de anderen zullen ook snel komen samen met de hoektanden.
Hier kwamen de 1e 8 tanden vrij langzaam na elkaar (met tussenpozen). Toen in een klap 4 kiezen en daarna in een klap de 4 hoektanden (beide echt drama!) Hopelijk nu even rust tot de laatste kiezen....😅
Hier al 8 snijtanden, 4 kiezen en 1 hoektand 🥴. Die andere hoektand boven zit klaar maar komt er maar niet door.
2 onderste kiezen en die hoektand hebben een paar dagen voor flink wat drama gezorgd, het arme kind sloeg zich in het gezicht van pijn en ellende 😪