10 Reacties

5 jaar geleden

Ja heb ik ook. VK zei is helaas bandenpijn. Heb het aan de rechterkant.. verschrikkelijk! Warmte helpt! Ik gebruik een pittenzak of kruik

5 jaar geleden

Ik héb het linksvoor, net onder mijn borst. Volgens de fysio is een klein tussen spiertje tussen de ribben in gekneusd, hij heeft het ingetapet wat tot nu toe veel verlichting geeft

5 jaar geleden

Bij mij eerste zwangerschap heb ik gekneusde ribben gehad. Dit door het heftig schoppen van de kleine man toen. Anders even de HA bellen voor een afspraakje.

5 jaar geleden

Waar heb je precies pijn in je rug? Straalt het ook naar voren? En wanneer heb je dit?

5 jaar geleden

Ja heb ik ook, met daarbij uitstraling naar rechts voor (ribben) naar de fysio geweest en het helpt wel. Over twee weken weer terug. Nu 27+5

5 jaar geleden

Er is licht aan het einde van de tunnel: ik heb dit een week of drie heel intens gehad en nu is het weg! Rust heeft mij geholpen...

5 jaar geleden

Ik heb daar ook steeds pijnscheuten, maar volgens mij zijn het mijn banden en niet mijn ribben! Rust helpt

5 jaar geleden

Reactie op Carola1988

Waar heb je precies pijn in je rug? Straalt het ook naar voren? En wanneer ...
Ja straalt ook uit naar voren. De pijn is er continu. De pijn zit op zelfde plek als op de afbeelding te zien is en straalt door naar voren. Kan niet op mn rechterzij liggen of lang in zelfde houding zitten

5 jaar geleden

Reactie op Romana91

Ja heb ik ook. VK zei is helaas bandenpijn. Heb het aan de rechterkant.. ve ...
Bandenpijn hmm...pittenzak heb ik, dat ga ik direct ff proberen!

5 jaar geleden

Ik heb precies hetzelfde (gehad), ook op dezelfde plek, de afgelopen 10 dagen. Vandaag voor het eerst geen last gehad. Wat mij heeft geholpen is rust, insmeren met Arnica olie, in bad, pittenzak, snachts slapen met een voedingskussen en Paracetamol om soepel te blijven bewegen.