15 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb ze van het kruidvat merk gekocht en gelijk na het eerste gebruik kon ik grote verschillen merken!

5 jaar geleden

Ik heb ze ook van kruitvat en dat hielp op zich wel, moest nog wel overgeven, maar het was even eruit gooien en ik kon gaan ontbijten.. daarvoor bleef ik nog steeds misselijk heel de dag. Nu intussen 15 weken+5, heb ze met 15 weken niet meer ingenomen omdat ik niet heb overgegeven vanaf of misselijk vanaf 13 weken... maar van de week was ik toch weer misselijk, dus ben ze toch weer gaan gebruiken

5 jaar geleden

Ik heb ze van arkopharma. Haalde het 'randje' van de misselijkheid af. Dus nog wel misselijk maar niet zoveel meer spugen. Heb wel een keer een uurtje na het slikken moeten spugen, dat was echt geen pretje... die dingen zijn heel vies! Sindsdien niet meer geslikt maar ook niet meer echt nodig gehad.

5 jaar geleden

Help goed

5 jaar geleden

Bedankt 馃榾

5 jaar geleden

Antimetil maar hielp spijtig genoeg niet, was extreem misselijk wel...

5 jaar geleden

Bij mij verminderd de misselijkheid ermee. En helpt bij mij ook tegen kotsneiging. (Ik heb Antimetil). Maar heb wel al gehoord dat het niet bij iedereen even goed werk. Maar het is zeker het proberen waard.

5 jaar geleden

Ik had gemberthee, had ik meteen wat vocht binnen. Ik was misselijk maar hoefde bijna niet te spugen. Met de thee was de ergste misselijkheid er af en kon ik ook iets eten. Of als ik misselijk was door bepaald eten, hielp een half kopje gemberthee ook goed.

5 jaar geleden

Ik slikte Eupep6. Ik moest wel nooit overgeven enkel misselijk en bij mij hielp het wel. Ook aan de raden als je last hebt van een zware maag, als je eten niet goed verteert.

5 jaar geleden

Ik heb het geprobeerd maar het hielp niet. Gemberthee een heel klein beetje

5 jaar geleden

Ik heb gember thee geprobeerd en pillen in het begin. Totdat het een half uur na inname er weer uit kwam... bah wat is dat vies! Toen niet meer genomen.

5 jaar geleden

Ik heb het ook geprobeerd, maar na 15 a 30 minuutjes me goed voelen, voelde ik me 3 keer zo mottig. Na mijn eerste bezoek bij de gynaecoloog Navalit gekregen en is een wondermiddel. Alleen raak je er vandaag moeilijker aan want er is een te kort bij de fabrikant...

5 jaar geleden

Reactie op nathalie9090

Ik heb gember thee geprobeerd en pillen in het begin. Totdat het een half u ...
Precies dit had ik ook! Alsof me hele slokdarm in de fik stond馃槺

5 jaar geleden

Gemberpillen van Kruidvat geprobeerd. Maar wat een bocht, hielp mijn inziens niet. Hing binnen een aantal uur weer boven de pot en die pillen uitkotsen is zo zo zo smerig. Dus al weer vrij snel mee gestopt...

5 jaar geleden

Reactie op Daantje28

Precies dit had ik ook! Alsof me hele slokdarm in de fik stond馃槺
Jaaa!! Zo naar en vies!