31 Reacties
5 jaar geleden
Wij wilde inderdaad ook een taart doen maar helaas...
Nu gaan wij een fotoshoot doen waarbij wij op dat moment ook ontdekken wat het gaat worden :) mijn idee is om dit door middel van poederbommetjes te doen. Dus wij bekogelen elkaar en zien dan welke kleur het poeder is :) daarna wilde ik nog 2 van die gekleurde rook fakkels ontsteken voor extra gave foto's. Het bekogelen met de poederbommetjes wil ik ook graag laten filmen zodat we onze reacties kunnen delen :)
5 jaar geleden
Ik laat groffe koeken maken met roze of blauw glazuur. Dit geven we dan tijdens onze teamvergaderingen. Vriend en ik werken beide in de zorg met maandelijks een cliënt vergadering 😄. Voor familie willen we niet echt een gender teveel doen denk ik, onze ouders leven al te veel mee of we een gezond kindje krijgen en dus deze zwangerschap niet afbreken. En aangezien wij het geslacht gaan weten naar aanleiding van de vlokkentest wil ik het gelijk meedelen als we horen of ons kindje gezond is of niet.☺
5 jaar geleden
Ik laat groffe koeken maken met roze of blauw glazuur. Dit geven we dan tij ...
Reveal ipv te veel. Auto correctie 🙈
5 jaar geleden
Wij gaan met z'n 2 een shoot doen met rookkanon en met naaste fam(max 6) gaan we bij fam bij grote weide een ballon met helium ballonnetjes kapot prikken (wij staan binnen rest eromheen met afstand.. Overige sturen we een kraskaart met verzoek te krassen maar wel ons het filmpje te sturen (of videobellen)
5 jaar geleden
Ik wilde altijd heel graag alles in 1x vertellen aan vrienden. Dat wij een kindje verwachten in mei en wat het wordt. Maar helaas door corona is het allemaal anders. Het leek mij een leuk om vrienden en familie met de auto naar een grote parkeerplaats in de buurt te laten komen. En een stuk of 5 ballonnen tussen de auto's kapot te laten prikken door kinderen van familie en vrienden. En wij op het zelfde moment zo een blusser met blauw of roze kleur. Maar heb allemaal geen zin om het te regelen.
Dus denk nog even door en zal gewoon simpel worden. En zelf bij de echo horen wat het wordt en ouders verrassen met iets in de juiste kleur.
Al helemaal zin in. Aangezien niemand iets weet.
5 jaar geleden
Ik zit eraan te denken om een ballon te laten vullen met roze of blauw. De verkoper geef ik dan de envelop met het geslacht. Thuis openen we dan een soort livestream (via zoom of skype of FaceTime) en dan kan iedereen die wil van familie en vrienden meekijken terwijl wij de ballon kapot prikken. Mijn andere optie is om een echoscopist aan huis in te huren (dit is in Groningen mogelijk) en dan kunnen m'n moeder en zus aanwezig zijn. Wellicht filmen we dat en sturen dat dan door naar vrienden en familie 😁
5 jaar geleden
Misschien ben ik iets te nuchter 🙈 Bij onze dochter wisten wij het geslacht niet. Ik denk dat wij dit keer met de 20 weken echo het wel willen weten. Maar een heel feest om de bepalingen van het geslacht? Beetje overdreven. Iedereen 'moet' dan leuk reageren en dat doen ze bij een jongen en een meisje hetzelfde. Als het maar gezond is en blijft.
5 jaar geleden
Wij doen met roze en blauwe cupcakes met vulling in dé kleur en die doen we dan langs de deuren brengen. Alleen de naasten dan hoor! Voor de rest doen we een rookbom en sturen we filmpje door! Maakt me ook niet uit wat het wordt, maar een klein persoonlijk 'feestje' is toch altijd leuk, wat de reden ook moge zijn! Helemaal in deze tijd...ellende is er al genoeg😅
5 jaar geleden
Reactie op Esli1234
Misschien ben ik iets te nuchter 🙈 Bij onze dochter wisten wij het geslach ...
+1 ik vind er ook iets van, haha.
5 jaar geleden
Reactie op Esli1234
Misschien ben ik iets te nuchter 🙈 Bij onze dochter wisten wij het geslach ...
Haha ik denk er precies zo over. Wij willen het ook weten bij de echo, maar gaan het daarna 'gewoon' vertellen aan onze naasten!