16 Reacties

5 jaar geleden
Je benen scheren? Een lange wandeling maken? Ben nog geen mama, maar kan me deze twee zo inbeelden

5 jaar geleden
Je benen scheren? Een lange wandeling maken? Ben nog geen mama, maar kan me ...
Niet alleen je benen... 🤭 Schoenen aantrekken, benen en voeten afdrogen, make up doen aan de wastafel (iets meer afstand 😉) maar eigenlijk valt het allemaal best mee en is het ook erg genieten.

5 jaar geleden
Ik denk doen waar je zin in hebt wanneer je maar wil. Dus slapen maar ook eten, socializen, sporten, enz. Straks wordt je best geleefd denk ik door ritme en behoefte kleintje. Mooi! Maar even wennen?:)

5 jaar geleden
een weekend weg met je partner zonder oppas te regelen? Vooral een stedentrip doen of sauna! Wel misschien wat lastig nu met covid, maar hopelijk als t weer normaler wordt... stedentrip is lastig met kinderen en heel anders!! Dan is de speeltuin het hoogtepunt (nooit geweten voordat ik kinderen had hoeveel speeltuinen er zijn :) ) ik vond t ook altijd lastig in te schatten als mensen zeiden geniet er nog maar even van. Je beseft het pas vaak erna, super verstandig van je om t nu te vragen, had ik ook moeten doen :)

5 jaar geleden
Ohhh uitslapen... sleutels pakken en weggaan ipv van 100 kilo bagage mee 😅
Uhm tv kijken wanneer je wil. Eten wanneer je wil. Douchen wanneer je wilt. Schoonmaken! Nu je nog kan haha als je denkt ik moet dat nog is opruimen uitzoeken ;)
Ja uit eten maarja beetje lastig nu helaas.
Samen koken?
Filmpje kijken.
Zoveel te doen zonder prikkels en kids hihi
Straks heb je gewoon een allesbepaler in huis die het ritme gaat bepalen. Nu ben jij dat nog;)

5 jaar geleden
Reactie op Valex
Ik geniet van het niets doen, de hele dag in jogging of pyjama binnen voor ...
Ik kan ook zo genieten van dit soort weekenden. Heerlijk!

5 jaar geleden
Uitslapen!
En wat lastiger nu met corona maar lekker met zn 2en nog weekendjes weg, uit eten enz..
Of tijd voor jezelf nemen. Straks moet je voor dat soort dingen tijd plannen en oppas regelen.
Moet wel zeggen dat je dat soort momenten dan wel extra waardeerd omdat ze niet meer standaard zijn.
Vroeger gingen we meerdere keren per maand ergens iets eten. Nu moeten we daarvoor date nights plannen maar zijn het daardoor wel echt momentjes waar je extra van geniet.

5 jaar geleden
Goeie vraag! Ik heb bij mijn eerste zwangerschap van mijn zus de tip gehad om 6 weken zwangerschapsverlof voor de uitgerekende datum op te nemen. Om nog te genieten van het niets doen en zwanger zijn. Was heerlijk!! Na de geboorte wordt je vooral geleefd maar wat wij wel hebben gedaan is de kleine overal mee naartoe nemen; en dat werkte goed. Ons mannetje is nog steeds super makkelijk als we ergens naar toe gaan. Het sjouwen vond ik meevallen; dat is vooral als ze nog heel klein zijn (en toen woonden we nog midden in de stad in een appartement dus alles was lopend en met de lift te doen. Zal nu wel anders worden in een dorp en een ‘gewoon’ huis 😂)