13 Reacties

5 jaar geleden

Waar lees je dat? Ik las laatst dat kaarsen niet goed zijn. Daar mee gestopt Weet niet of het klopt maar ach kleine moeite

5 jaar geleden

Geurstokjes zijn 眉berhaupt toch niet goed voor je?

5 jaar geleden

Reactie op Esli1234

Geurstokjes zijn 眉berhaupt toch niet goed voor je?
Ik zal nu niet ernstige zorgen maken hoor 馃槈

5 jaar geleden

Ik heb hier ook geurstokjes van Myl猫ne en mijn vriend is zot van kaarsen , ze staan hier elke avond aan.. Snap je bezorgdheid maar zou er mij niet teveel zorgen in maken.. nog nooit gehoord dees , zal wel niet zoveel kwaad kunnen. Als je alles moet lezen en geloven mogen we 9 maand gewoon helemaal niks.. er is al genoeg waar we rekening mee moeten houden 馃槝

5 jaar geleden

Staat hier standaard in huis. Zoveel kwaad zou dat toch niet kunnen doen. Tegenwoordig is alles slecht voor je. Kun je niets meer.

5 jaar geleden

Geen idee! Staan hier ook op de badkamer en wc. Nog geen straf gehad van de verloskundige dus dat zal allemaal wel meevallen.

5 jaar geleden

Geurstokjes en kaarsen, zijn in het algemeen slecht voor de gezonheid..denk niet dat het per se nog ongezonder is tijdens de zwangerschap

5 jaar geleden

Waar las je dat dan? Ik heb ook altijd geurstokjes in huis (woonkamer, badkamer, toilet). Zou toch wat zijn als dat zo slecht blijkt te zijn 馃檲

5 jaar geleden

Geurstokjes, kaarsen, wierook, product om te kuisen (vooral om te verstuiven), het zijn allemaal chemische producten dus gezond is het niet, we ademen de molecules in en die particules komen in het bloed terecht. Voor de eerste keer ooit hebben ze micropartikules plastiek gevonden in een ongeboren foetus, ging dus recht door de placenta heen. Nu, 100 jaar terug mocht je roken en drinken tijdens je zwangerschap en mensen overleefden het ook. Ik heb me in het begin nog onthaard met ontharingscreme, mag ook niet. Je kan niet perfect zijn. Het zullen geen catastrofale gevolgen zijn... Geen schuldgevoel hebben, dient tot niets nu... 馃槉

5 jaar geleden

Geurstokjes hebben wij standaard door heel het huis staan.

5 jaar geleden

Daar heb ik nou echt nooit van gehoord als ik heel eerlijk ben 馃ぃ bij mij staat op elke wc ook gewoon geurstokjes, heb soms wierook aan staan en ook scent chips! Ik denk dat je sommige dingen echt moet los laten! Der wordt ons moeders als zoveel regeltjes opgelegd. En nogmaals, heb daar echt nog nooit van gehoord en mijn VK is er ook nog nooit over begonnen, dus t zal wel loslopen! Laat t los iedergeval 馃榿

5 jaar geleden

Zo kan alles wel slecht zijn馃槄馃ぃ zou je er niet druk om maken

5 jaar geleden

Hier staat 't 'n beetje simpel uitgelegd. https://www.libelle.nl/huis-tuin-feestje/wierook-en-geurstokjes/ Maar ik zou er geen groot drama van maken als je die thuis veel gebruikt(e) nu je zwanger bent. Aan 'n drukke straat wonen of veel water uit flessen drinken is ook niet erg gezond. Maar beetje rekening mee houden kan uiteraard zeker geen kwaad. Maar gewoon gezond verstand gebruiken. En zoals in artikel gezegd, wil je toch 'n lekker luchtje in huis, dan is 'n geurstokjed nog de beste keuze.