6 Reacties

3 jaar geleden

Kinderen zijn heel flexibel. Gaat met vallen en opstaan. Zolang ze normaal doet en geen pijn heeft zou ik me niet druk maken. Gaat waarschijnlijk nog veel vaker gebeuren. Brokkepiloten zijn het haha!

3 jaar geleden

Komt goed! 馃挄 Die kleintjes vallen allemaal wel eens. Je kan altijd even huisarts bellen maar volgens mij beste gewoon kindje in de gaten houden. Als ze alert blijft, niet gaat overgeven of heel vaak omvalt opeens dan is het onschuldig dacht ik.

3 jaar geleden

Ahww . Hier is mijn zoontje ook gevallen (tegen een muurrand). Zijn bult was een beetje groter. Ik heb er die dag boter op gesmeerd en in de avond was het bijna terug weg 馃グ

3 jaar geleden

Hier afgelopen zaterdag een val tegen de rand van het houten tuinbankje van m'n schoonouders. Ik smeer 2x daags arnica gel en het ziet er nu al zo veel beter uit (was echt donker blauw/paars)

3 jaar geleden

Bedankt voor de reacties! Het gaat nog steeds goed met haar dus ik denk dat het allemaal mee viel gelukkig. Je schikt er toch van馃槄

3 jaar geleden

Dat is altijd even schrikken! Of 't nou je eerste of 8ste is... Ik gebruik zelf van VSM arniflor. Even dunnetjes insmeren op de plek waar ze gevallen zijn, en vaak komt er dan geen bult of blauwe plek.