53 Reacties

5 jaar geleden

Wij hebben al een Seat Leon station (bouwjaar 2015). Heerlijke wagen en prima als gezinsauto straks. Ruim en comfortabel. Kofferruimte is vrij diep dus past veel in. Ook al mee van Portugal naar Nederland gereden en van Nederland naar Disneyland en weer terug. Ging prima, comfortabel genoeg. 🙂

5 jaar geleden

Toyota Sienna hybrid zijn wij voor aan het kijken of een Chrysler Pacifica hybrid.

5 jaar geleden

Wij zijn 3 jaar geleden voor een degelijke auto gegaan, na een bmw waar alles mis mee was te hebben gehad: een Toyota Avensis station. Werkelijk alles past hierin! 😂

5 jaar geleden

Vw Pascal station, Ford Mondeo station en BMW 3 serie station staan bij ons op t lijstje.

5 jaar geleden

Wij ook zo’n echt gezinsauto, seat toledo. Niet per se een mooie, maar wel een fijne auto! Voor nu niet een lage instap (heeft mijn man met zijn seat leon wel, verschrikkelijk!), en echt een grote kofferbak, ideaal!

5 jaar geleden

Reactie op SvdStaij

Vw Pascal station, Ford Mondeo station en BMW 3 serie station staan bij ons ...
Pascal zal wel Passat zijn 😅

5 jaar geleden

Ik heb sinds 1,5 jaar een mazda cx5. Hebben we gekocht met het oog op gezinsuitbreiding. Ik zit ook graag lekker hoog tijdens het rijden dus dan is een SUV ideaal. Maandag de buggy van men zus meegekregen en past er zeer vlotjes in, dus dat is al een pluspunt 😅.

5 jaar geleden

Wij hebben een SUV: hyundai tucson. Ruime auto. Alleen nog geen ervaring met 2 kinderen. Maar gezien de ruime kofferbak, moet dat makkelijk kunnen! Wij hebben hem ook gekocht ivm de ruimte voor 2 kinderen

5 jaar geleden

Wij hebben een ford mondeo. Kan echt heel veel in.

5 jaar geleden

Wij hebben nu nog een Fiat Panda dus willen ook echt een grotere auto kopen. Wordt occasion, dus even kijken wat het aanbod is. Renault Captur en Nissan Qashqai lijken ons interessant, of bijvoorbeeld Toyota Auris.

5 jaar geleden

Tiguan 🙂

5 jaar geleden

Mijn vriend heeft al 3 kinderen en krijgen nu samen een kindje dan zijn we met zijn 6en ook geen groot huis ofso haha dus gezellige boel in de weekenden dan wij moeten ook een grotere auto renault espace zaten wij aan te denken

5 jaar geleden

Wij hebben sinds kort een Dacia duster. Lekker veel ruimte achterin :)

5 jaar geleden

Reactie op LFerr

Wij hebben al een Seat Leon station (bouwjaar 2015). Heerlijke wagen en pri ...
Deze hebben wij ook! Zelfs mijn broertje van ruim 2 meter kan goed voorin zitten en dan heb je op de achterbank nog steeds voldoende ruimte voor autostoeltjes!

5 jaar geleden

Ik zelf heb een mitsubitshi asx hele fijne auto lekker ruim zowel op de achterbank als in de achterbak. Rijd ook lekker zuinig haha

5 jaar geleden

Reactie op Babywal

Deze hebben wij ook! Zelfs mijn broertje van ruim 2 meter kan goed voorin z ...
Deze hebben wij ook! Super fijne auto, veel ruimte achterin en een grote kofferbak waar je je halve inboedel voor je kind wel in kwijt kan!

5 jaar geleden

Opel astra station! Echt mega veel ruimte en heel veel comfort

5 jaar geleden

Wij hebben een skoda octavia. Goede prijs kwaliteit verhouding, voorin en op de achterbank veel ruimte (met de voorstoel helemaal naar achter kan je al volwassene nog ruim op de achterbank zitten naast je kindje voor lange ritten) en een hele ruime kofferbak

5 jaar geleden

Wij hebben een Hyundai i30 station, fijne auto!

5 jaar geleden

Wij hebben ons toen prima gered met een golf 4 (9jaar geleden) nu een golf 7 en volgend jaar met 2 kinderen. Geen station nodig gehad dus 😃