53 Reacties
5 jaar geleden
Wij hebben al een Seat Leon station (bouwjaar 2015). Heerlijke wagen en prima als gezinsauto straks. Ruim en comfortabel. Kofferruimte is vrij diep dus past veel in.
Ook al mee van Portugal naar Nederland gereden en van Nederland naar Disneyland en weer terug. Ging prima, comfortabel genoeg. 🙂
5 jaar geleden
Toyota Sienna hybrid zijn wij voor aan het kijken of een Chrysler Pacifica hybrid.
5 jaar geleden
Wij ook zo’n echt gezinsauto, seat toledo. Niet per se een mooie, maar wel een fijne auto!
Voor nu niet een lage instap (heeft mijn man met zijn seat leon wel, verschrikkelijk!), en echt een grote kofferbak, ideaal!
5 jaar geleden
Wij hebben nu nog een Fiat Panda dus willen ook echt een grotere auto kopen. Wordt occasion, dus even kijken wat het aanbod is. Renault Captur en Nissan Qashqai lijken ons interessant, of bijvoorbeeld Toyota Auris.
5 jaar geleden
Mijn vriend heeft al 3 kinderen en krijgen nu samen een kindje dan zijn we met zijn 6en ook geen groot huis ofso haha dus gezellige boel in de weekenden dan wij moeten ook een grotere auto renault espace zaten wij aan te denken
5 jaar geleden
Ik zelf heb een mitsubitshi asx hele fijne auto lekker ruim zowel op de achterbank als in de achterbak. Rijd ook lekker zuinig haha
5 jaar geleden
Wij hebben een skoda octavia. Goede prijs kwaliteit verhouding, voorin en op de achterbank veel ruimte (met de voorstoel helemaal naar achter kan je al volwassene nog ruim op de achterbank zitten naast je kindje voor lange ritten) en een hele ruime kofferbak
5 jaar geleden
Wij hebben ons toen prima gered met een golf 4 (9jaar geleden) nu een golf 7 en volgend jaar met 2 kinderen. Geen station nodig gehad dus 😃