Hi dames,
Ben benieuwd of jullie dat ook al merken, maar ik heb nu echt al meer eten nodig dan voorheen en als ik te lang niets heb gegeten ik ook echt een beetje misselijk word. (Ben nu precies 6wk)
Gelukkig tot zover nog geen last van cravings, wat me tot zover prima uitkomt, aangezien ik liever zoveel mogelijk gezond eet.
Maar ik was benieuwd naar wat jullie dan tussendoor eten om je maag te vullen en dat misselijke gevoel weer te laten verdwijnen.
Dit zal voor iedereen verschillend zijn, maar ik probeer een beetje inspiratie op te doen.
Tot zover (kan natuurlijk nog veranderen) zijn voor mij bananen, een rijstewafel met kaas, wortels (met humus) dingen die werken.
Maar ik hoor graag jullie tussendoortjes!
Liefs!
Ik merk ook dat ik echt meer honger heb. Mijn tussendoortjes zijn, gekookte eitjes, snoepkomkommers/snoeppaprika's, maiswafel met 100% pindakaas of kaas of appelstroop, ook van die kleine skyr bakjes in verschillende smaken maar ook inderdaad fruit.
Ik merk ook dat ik echt meer honger heb. Mijn tussendoortjes zijn, gekookte ...
Ah leuk om te horen dat jij dat ook hebt. Je hoort ook best vaak dat mensen helemaal niet meer trek hebben nog zo aan het begin. Maargoed als je ook bedenkt wat je lichaam nu allemaal aan het doen is. Tis zo onwerkelijk.
En goeie ook die komkommer en tomaat. Dat at ik hiervoor echt heel veel, maar weet nou niet helemaal zeker of ik dat nu nog steeds zo kan hebben. :s
Maar in ieder geval wel gezond! :)
Hoe ver ben jij nu? En is het ook jouw eerste?
Nou succes met de zwangerschap in ieder geval! :)
Laatst ontdekt: schaaltje met geprakte banaan, mengen met haver melk, zodat er een papje ontstaat en dan gepofte (durum) tarwe korrels erin en wat los fruit zoals aardbeien of blauwe bessen. Heerlijk! :-)
Ik eet veel kwark en snoep stukjes komkommer en paprika. Verder 2 stuks fruit en wat druifjes erbij. Crackers met een plakje kaas. Heb gelukkig nog geen vreet buien. Ben doods bang om modder vet te worden. Ben al wat aan de flinkere kant
Niet perse meer honger maar ik moet wel vaak eten om de misselijkheid een beetje binnen de perken te houden.. 😅🤢 tevens heb ik zin in specifieke dingen. Ik liep gister vanaf de supermarkt naar huis en rook etensluchten; gehaktballen. Ik kon alleen nog maar denken aan gehaktballen! Terwijl ik al twee jaar vegetarisch eet.. 😂
Ik eet yoghurt, crackers met een smaakje, fruit, granenkoekje van time out ofzo. Vooral de crackers helpen mij goed, heb ze altijd bij. Maar sinds ik weet dat ik zwanger ben, geen misselijkheid meer ervaren😅
Even wat anders als snacks wie heeft er goede aanraders qua alcohol vrije c ...
Mijn man kiest altijd Heineken 0.0 boven alle andere 0.0 biertjes. Schijnt er toch het meeste in de buurt te komen. Qua cocktails ben ik ook wel benieuwd!