4 Reacties
8 maanden geleden
Deze zijn inderdaad groot. Er hoort wat ruimte te zitten tussen de amandelen en de huig (dat flubbertje in het midden). Maar ze zien er verder wel keurig uit. Niet roder dan de rest van de mond, geen witte plekken erop. Mijn zoontje heeft ook vergrootte amandelen en we komen regelmatig bij kno. Maar daar kreeg ik het bericht, zolang hij niet echt in ademnood lijkt als hij slaapt, geen pijn heeft of ontstekingen, laten we het zitten.
Graag denk ik. Ik heb op m'n 22e m'n amandelen eruit laten halen na heel veel keel ontstekingen en helaas het heeft er niet veel beter op gemaakt. Behalve dat ik sneller ziek wordt omdat o.a. de amandelen nu niet alle bacteriën en virussen op kunnen ruimen wat wel hun functie is.
8 maanden geleden
Dit waren ze bij mijn zoontje , zijn n maand geleden verwijderd bij hem. Hij snurkte ook veel en had ademstops in zijn slaap.. verder nooit ontstoken amandelen gehad. Nu heeft ie gelukkig nergens meer last van en het herstel van de operatie stelde ook niets voor ! Hij is bijna 3 (28 mei)