57 Reacties

5 jaar geleden

Ik lees mee🥲

5 jaar geleden

Er is sinds deze week een verbod op niet-essentiële reizen tem 1 maart in België. Zoals ik het vandaag gelezen heb: “Om de import en verdere verspreiding van nieuwe, zeer besmettelijke, virusvarianten in België tegen te gaan, hebben we beslist om niet-essentiële reizen van en naar België tijdelijk te verbieden”, aldus minister van Binnenlandse Zaken Annelies Verlinden (CD&V). Ik denk dus ook niet dat je hier zomaar kan komen winkelen momenteel 😕

5 jaar geleden

Orchestra

5 jaar geleden

Reactie op Biekem

Er is sinds deze week een verbod op niet-essentiële reizen tem 1 maart in B ...
Ik vind het vrij noodzakelijk. Aangezien de webshops ook leeg lopen. Veelal maat 62 te bestellen de rest is merendeels uitverkocht.

5 jaar geleden

Ik vind het vrij noodzakelijk. Aangezien de webshops ook leeg lopen. Veelal ...
Dat versta ik zeker, ik heb er ook absoluut geen problemen mee dat je hier zou komen winkelen. Het is denk ik eerder een kwestie van over de grens geraken. Dit is 1 van de artikels die ik heb gelezen. https://www.hln.be/binnenland/ministerieel-besluit-gepubliceerd-dit-zijn-de-definitieve-regels-rond-het-reisverbod~a167bed2/

5 jaar geleden

Voor niet essentiële reizen idd, maar voor zover ik het begreep kun je zonder papieren gewoon België is als je weer binnen 48 uur ofzo vertrekt.

5 jaar geleden

Reactie op Biekem

Dat versta ik zeker, ik heb er ook absoluut geen problemen mee dat je hier ...
Weet ik😊 maar vind het wel steeds frustrerender worden. De weken tellen af en de lockdown blijft zich opschuiven🙈

5 jaar geleden

Kun je ons laten weten of je zonder probleem gewoon daarheen kunt gaan als je gaat deze week?

5 jaar geleden

Weet ik😊 maar vind het wel steeds frustrerender worden. De weken tellen af ...
Het begint hoe langer, hoe meer frustrerend te worden inderdaad. Ben blij dat de winkels hier intussen al opnieuw open zijn & ik hoop dat ze ze geen derde keer sluiten. Hopelijk komt alles op tijd in orde ☺️

5 jaar geleden

Reactie op 12062021

Kun je ons laten weten of je zonder probleem gewoon daarheen kunt gaan als ...
Als wij zonder problemen daar heen kunnen zal ik het laten weten😊

5 jaar geleden

Reactie op Biekem

Het begint hoe langer, hoe meer frustrerend te worden inderdaad. Ben blij ...
Nou dat zou mooi zijn!

5 jaar geleden

Helaas wordt dat vanaf vandaag verboden. Ik begreep dat je een verklaring en bewijs moet kunnen laten zien waarom het essentieel is, die valt onder de geldige regels. Zij beoordelen dan of het terecht is..

5 jaar geleden

Helaas wordt dat vanaf vandaag verboden. Ik begreep dat je een verklaring ...
Om moe van te worden🙄

5 jaar geleden

Om moe van te worden🙄
Ja ik wou ook graag gaan.. vond het al lastig omdat je alleen de winkels in moest gaan, mja dat was beter dan nu helemaal niet meer. Wel een signaal dat je aangeeft dat winkels uitverkocht raken, moet dus toch wel snel de benodigdheden gaan inslaan. Snap sowieso niet wrm babywinkels niet open zijn, vind het behoorlijk essentieel dat je alles voor de kleine tijdig in huis hebt.

5 jaar geleden

Wij zijn onze lijst in "Het land van ooit gaan brengen", is in Kontich in Antwerpen :) Dreambaby kan ook, vindt je op veel plaatsen!

5 jaar geleden

Ja ik wou ook graag gaan.. vond het al lastig omdat je alleen de winkels in ...
Ja dat vind ik dus ook! Ik merk het gewoon aan heel veel webshops dat 50 en 56 er uit vliegt lijkt wel😔 wat enigszins ook niet heel raar is in deze tijd. Je zou maar een vroeg geboorte hebben. En nog niet veel in huis hebben, de bezorgservice is ook niet een dag later maar vaak 4 a 5 werkdagen. Sommige producten die wij nodig hebben zelfs 1-2 weken😔

5 jaar geleden

Reactie op Onlylove

Wij zijn onze lijst in "Het land van ooit gaan brengen", is in Kontich in ...
Dankjewel!

5 jaar geleden

K ben gisteren nog in België geweest, overdekt winkelcentrum in Wijnigem, kleertjes gekocht bij H&M en C&A was er helemaal klaar mee online shoppen vanaf rdam uurtje rijden

5 jaar geleden

Als je baby nu wordt geboren moet je baby toch voorlopig in het zh blijven waar ze spulletjes hebben Welke websites zijn allemaal uitverkocht dan? Als ik zo even kijk h&m Nog veel keus in die maten die worden genoemd https://www2.hm.com/nl_nl/kinderen/shop-op-item/newborn-50-74/rompers.html?sort=stock&sizes=140_50_4_kidswear&image-size=small&image=stillLife&offset=0&page-size=36 Als andere kleertjes iets te groot zijn dan kun je die omslaan Ik snap je frustratie ergens En aan de andere kant kom ik dit helemaal niet tegen + baby is er overmorgen nog niet .. Reisbeperkingen zijn er niet voor niks Minder leuk ja, maar hoe eerder we mee doen hoe eerder we hier weer uit komen en we allemaal weer wat meer kunnen? Dan maar iets te grote kleding Dan dat ik mede verantwoordelijk ben voor verdere verspreiding/ lock down

5 jaar geleden

Ik snap je frustratie, maar België gaat deze maatregelen echt streng handhaven (wij wonen in de grensregio en krijgen de informatie hierover dus goed mee). Heel eerlijk gezegd deel ik je mening over de kleine maatjes niet; H&M, Hema, Zara etc. vullen regelmatig bij online (kijk vooral ‘s ochtends vroeg). Dat de verzending lang duurt klopt (het hele land besteld massaal online, onze pakketbezorger rijdt hier om 22.00 uur nog rond), maar als er sprake zou zijn van een vroeggeboorte blijft je kindje in het ziekenhuis totdat het gezond verklaard wordt (gezond gewicht, organen fatsoenlijk ontwikkeld etc.), dan heb je ook nog niks aan een heleboel gekochte spullen. Begrijp me niet verkeerd; het is niet leuk en het shoppen hoort ook bij de ervaring, maar misschien mogen we weer meer na 9 februari en kan iedereen dan (massaal) gaan inslaan in real life.