2 Reacties

茅茅n jaar geleden

Misschien niet helemaal waar je naar opzoek bent, maar hier wat andere tips; Ik heb 3 meiden en ik maak(te) hun haar altijd een beetje nat met een plantenspuit voor het in een staart/vlechtje/watdanook te doen. Ervaring is dat het dan net even wat netter en beter zit. Je moet er ook een beetje achter komen welk kapsel het beste bij het haar van je kind past. Knotjes of vlechtjes maken van staartjes zorgen ervoor dat het minder snel uitzakt. Rubberen wegwerp elastiekjes werken vaak goed voor erg dun haar, gewone (baby) elastiekjes werken beter voor als er al wat meer haar is. Een speldje of clipje kan een uitkomst zijn om uitgezakte plukken voor de ogen weg te halen.. al moet dat soms 10x opnieuw gebeuren 馃槈 Helemaal voorkomen van wild haar doe je niet. Het blijven kinderen met in het begin van die lekkere gladde, korte (maar net te lange) prutshaartjes. Maar het wordt echt beter hoor 馃槉

茅茅n jaar geleden

Heel herkenbaar.. Zwitserland gel blijft echt niet zitten. Misschien raar maar ik deed soms gewoon gezichtscreme (weleda) in het haar van ons zoontje.. Dan bleef het beter zitten dan met zwitsal. Wel tikkeltje vettig natuurlijk wat bij een jongens 'kuifje' minder erg is dan bij meisjeshaar. Maar je kan het altijd proberen. Het is iig wel goed voor de huid :)