52 Reacties

4 jaar geleden

Hiiiiiieeeeeerrrr precies hetzelfde 馃槥

4 jaar geleden

Jaaa ik heb sinds 3 weken last van haaruitval! Mijn schoonmoeder zegt dat dat waarschijnlijk komt omdat ik nog volledig borstvoeding geef, maar ik heb zelf geen idee. Nog nooit in mn leven haaruitval gehad, dus ik schrok er wel van!

4 jaar geleden

Yeppp hier oook馃槶 en dan nog een baby die er de heledag aam trek 馃槶

4 jaar geleden

Jaaaa heb er ook erg last van de laatste 2 weken nu. Heeft iemand misschien tips? Zijn er vitamines misschien die je mag slikken? Die tegen haaruitval helpen?

4 jaar geleden

Jup! En dan volgende week trouwen.. heb geen haar meer over 馃槶

4 jaar geleden

Hier ook heel extreem, had het na de vorige zwangerschappen ook wel maar niet zo erg als nu 馃檮馃檮

4 jaar geleden

Yep al 4 maanden last van. Het begint nu minder te worden. Ik gebruik ook supplementen ervoor.

4 jaar geleden

Reactie op Miranda12

Yep al 4 maanden last van. Het begint nu minder te worden. Ik gebruik ook s ...
Mag ik vragen wat jij ervoor gebruikt? En helpt het voor jou?

4 jaar geleden

Hier ook! Plukken eruit soms! Heb een kale plek nu 馃檲

4 jaar geleden

Ik verbaas me oprecht over het feit dat ik nog niet kaal ben..

4 jaar geleden

Reactie op Kim11

Fijn he die grijpgrage handjes 馃槶

4 jaar geleden

Reactie op Kim11

Ohhhh hier ook de hele dag 馃槱

4 jaar geleden

Reactie op Arezu

Mag ik vragen wat jij ervoor gebruikt? En helpt het voor jou?
Ik gebruik sinds een week of vier nu de supplementen van lucovitaal. Het zijn gummies. Het lijkt minder te worden. Maar of dat nu echt door de gummies komt of dat het haaruitval na een paar maanden gewoon minder word durf ik niet te zeggen. Ik kreeg als tip van een vriendin om eens knoflookshampoo te gebruiken te koop bij Holland en Barret. Zelf niet gebruikt maar bij haar hielp het ook. Mijn haar is zo dun. Krijg nu wel weer allemaal nieuwe haartjes. Dus gaat hopelijk de goede kant weer op.

4 jaar geleden

Ohhhh ik ook.. ik hoef t niet eens meer te f枚hnen, zo dun is het nu馃ゲ

4 jaar geleden

Reactie op Kim11

Hahaha van mij ook

4 jaar geleden

Pfff jaaa ben het zat. Al vanaf 2 maanden na de bevalling, ze is nu 5 maanden en t wordt nog niet echt minder.. durf het bijna niet te kammen

4 jaar geleden

Ik trek letterlijk hele plukken uit m鈥檔 haar na t borstelen 馃槱

4 jaar geleden

Ik slik deze nu een week of 2 word minder de haaruitval,en 1 x per week masker v loreal.

4 jaar geleden

Licht aan het einde vd tunnel! Ik heb er een maand extreem veel last van gehad en nu lijkt het weer normaal te zijn. Nu heb ik van die baby haartjes ervoor terug gekregen.

4 jaar geleden

Ik ben zo blij dit te lezen. Heb weken gehuild. Elke dag, overal haar.. Ik hoef maar door me haar heen te ' aaien' stroken haar komt eruit. Ik was eerst bang dat ik een ziekte had.. Ik had best wel lang haar.. was er zo verdrietig van geworden dat ik mijn haar gewoon tot mijn schouders heb geknipt.. Hebben jullie er ook hoofdpijn door? Ik slik priorin.. en klinkt miss niet hygi毛nisch. Maar ik was me haar maar nu 1x in de week.. ik verlies zoveel haar ook met wassen. Ook met kammen. Zelfs als je het in een vlecht of iets dergelijks hebt..馃様